4074
Sök

Vad tycker ni alla om Golf GTI?

9 117 Inlägg
3 december 2014
OnlineEvil skrev:
Märkligt att du fått så mycket negativt, jag har en mk4 R32 och har bara fått positiva kommentarer om hur fet den är smile

Det är ju en j***a skillnad i utseende mellan en standard GTI och en R32.

467 Inlägg
3 december 2014
Trådstartare
Är det ju inte?
Jag ser den då fan inte :S

9 117 Inlägg
3 december 2014
totte1015 skrev:
Är det ju inte?
Jag ser den då fan inte :S

Kan ju bero på att TS inte laddat en bild på sin egna bil utan en han hittat på google, vilket råkar vara en R32.

Evildan
3 december 2014

146 Inlägg
3 december 2014
Putteliten skrev:
OnlineEvil skrev:
Märkligt att du fått så mycket negativt, jag har en mk4 R32 och har bara fått positiva kommentarer om hur fet den är smile

Jo fast nu va ju hans inte en "standard" gti ? Han påstod att den såg ut som bilden han posta och den hade r32 kit. Right ?

9 117 Inlägg
3 december 2014
OnlineEvil skrev:
Putteliten skrev:
OnlineEvil skrev:

Jo fast nu va ju hans inte en "standard" gti ? Han påstod att den såg ut som bilden han posta och den hade r32 kit. Right ?

Läs första inlägget igen....

Evildan
3 december 2014
Putteliten skrev:
OnlineEvil skrev:
Putteliten skrev:

Läs första inlägget igen....

Jag tar mig friheten att klistra in liknelsen/beskrivningen då det verkar svårt att gå tillbaka i texten. wink
"Ganska lik denna har jag, annat kjolpaket och angel eyes lampor"

467 Inlägg
4 december 2014
Trådstartare
Alltså ursäkta otydligheten men jag kan då fan inte tillräckligt för att se skillnad på R32an och vanlig GTI :S

Iallafall, jag har en VANLIG GTI ^^

4 147 Inlägg
4 december 2014
Jag tycker att det är en skokartong, en ganska dyr skokartong dessutom. Skall tillläggas att jag ogillar små bilar över lag.

Jag har aldrig varit speciellt imponerad av golf men dom gamla MK1 och MK2 kan jag tycka är lite fräcka.

Folk verkar ju dock älska golf och modellen har ju gett namn åt en hel bilklass så något har dom ju helt klart gjort rätt.

648 Inlägg
4 december 2014
Ser ingen skillnad? då bör du överväga ett syntest :-) , R32 är cool en vanlig GTi är lika upphetsande som en ordinär mjölkkartong.

R32

http://de.academic.ru/pictures/dewiki/86/VW_Golf_IV_R32_20090916_front.jpg

GTi

http://photo.netcarshow.com/Volkswagen-Golf_IV_GTI_1998_photo_01.jpg

sen skit i vad andra tycker för det är väl du som ska vara nöjd med din bil?
Senast redigerat av Ejan (4 december 2014)

1 509 Inlägg
4 december 2014
Golf GTI:erna tycker jag ser ganska trista ut och slätstrukna ut om man jämför med konkurrenterna. Jag tycker en riktig GTI-bil ska se bra mycket roligare ut än standardmodellen.

Just mk4:an ser jag ärligt talat inte skillnad på om det är en GTI eller en vanlig snik-modell. Fula tycker jag inte dem är men lite tråkiga kanske.

Men som andra har sagt, huvudsaken är att du gillar bilen smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

195 Inlägg
4 december 2014
Det är nog något man får tåla om man åker Golf tror jag smile
Det finns många som tycker min Golf är tokful och tråkig men det skiter jag fullständigt i. Huvudsaken är att jag själv gillar den och det gör jag verkligen smile
Oss VW folk imellan så är IV Gti'n riktigt grym!

Sök