jag har fått tag i en m90 med original koppling har 170 nu å ska upp te 200 hk ca kommer original kopplingen orka de om man te x ska dumpa i rondeller ?
Senast redigerat av Turbo_Timmy (11 december 2014)
jag har fått tag i en m90 med original koppling har 170 nu å ska upp te 200 hk ca kommer original kopplingen orka de om man te x ska dumpa i rondeller ?
en stund iaf. beror ju på om den är ny eller redan sliten?
lite som att fråga när kommer ja behöva byta däck?
jag har fått tag i en m90 med original koppling har 170 nu å ska upp te 200 hk ca kommer original kopplingen orka de om man te x ska dumpa i rondeller ?
en stund iaf. beror ju på om den är ny eller redan sliten?
lite som att fråga när kommer ja behöva byta däck?
jag har fått tag i en m90 med original koppling har 170 nu å ska upp te 200 hk ca kommer original kopplingen orka de om man te x ska dumpa i rondeller ?
en stund iaf. beror ju på om den är ny eller redan sliten?
lite som att fråga när kommer ja behöva byta däck?
ska jag köpa 6 sinter koppling den e andvänd
enkelmasse svänghjulet från äldre 940/740 ska du ha med hårdare tryckplatta och vanlig organisk lamell. sinter sliter bara mer på drivlinan med sina hugg.
en stund iaf. beror ju på om den är ny eller redan sliten?
lite som att fråga när kommer ja behöva byta däck?
ska jag köpa 6 sinter koppling den e andvänd
enkelmasse svänghjulet från äldre 940/740 ska du ha med hårdare tryckplatta och vanlig organisk lamell. sinter sliter bara mer på drivlinan med sina hugg.