Idag blev det ett ryck och nu börjar sakerna trilla på plats igen o det känns skönt
Byggde ihop något av det nya värmepaketet och lite annat från det gamla värmepaketet, sitter kanon bra och håller tummarna att det funkar med
Sitter innanför instrumentpanelen
Så fick bygga om golvet lite för att sedan kunna på sportstolen på förarsidan och kapa lite i instrumentpanelen så man kunde få på den igen. Sedan lagt på lite färg i hela bilen och idag börja montera tillbaka saker och bygga värmepaketet. Även koppla in så mycket av elen som möjligt
Hej! Nu var det ett tag sedan, glömt bort att uppdatera Så haft studenten o det omkring det så nu är man ute i arbetslivet
Konade lite bromsrör
Fixade en ny platta för huvlåsen
Burstoppningen kom på plats och instrumentpanelen
Bilen kom ner på marken och var ute för en snabb tvätt
Vill ha en brandsläckare i bilen men inte riktigt kommit fram till vart bästa placering är för att vara minst ivägen, men tror detta stället mellan stolarna kan vara rätt bra?
Uppstarten gick bra, dock var jag tvungen att ställa om tomgången och bränsletrycket men efter det så var det klockrent Har lite små fix kvar som jag tar efterhand som man har tid nu när man jobbar
Hej! Vet att jag inte har uppdaterat på en bra stund... Haft full upp med mycket annat sedan försvann min motivation också, men nu har jag funnit den igen
Så bestämde mig för att börja igen
Bilen uppe och bakvagn påbörjad
Blev rätt tomt
Lite som ska fixas till och snyggas till
Plockade ner allt, så ska lämna iväg lite saker för blästring och lackering Sedan väntas det ett roligt paket som kommer sedan.. Men det får ni veta senare