Tänkte påbörja ett vinterprojekt på sommarbilen! ska alltså foliera den vit! Vilket kommer vara ett jäkla pilljobb misstänker jag! Har aldrig gjort det innan! men men. Wish me good luck! ;)
Tänkte påbörja ett vinterprojekt på sommarbilen! ska alltså foliera den vit! Vilket kommer vara ett jäkla pilljobb misstänker jag! Har aldrig gjort det innan! men men. Wish me good luck!
Må säga att det är riktigt pilligt! Har gjort dom värsta smådelarna nu! spegelkåpan var nog pilligast. med tanke på den ovala formen! Men det löste sig efter mycket svordomar och pill!
Lördag kommer några polare o hjälper mig. då blir det förhoppningsvis de större partierna på bilen folierade! tänkte börja med taket o arbeta mig neråt! Hoppas det blir bra bara!
Kommer ihåg när du frågade om foliering eller dip. Men måste säga att om du nu är amatör och gör detta så är det sjukt bra gjort, för foliering är inget lätt skit att göra bra
When you drive a new car, you are trying to be someone. When you drive an old car, you have figured out who you want to be.
Kommer ihåg när du frågade om foliering eller dip. Men måste säga att om du nu är amatör och gör detta så är det sjukt bra gjort, för foliering är inget lätt skit att göra bra
hade inte en aning om foliering innan så nybörjare är jag! första bilen jag folierar och är riktigt nöjd med resultatet!
Funderar lite smått på att göra något liknande... Har du några tips, nybörjare till nybörjare?
Ja, mitt tips till en nybörjare: Gör det ordentligt från början, ta inga risker och jävligt lugnt tempo. Blir det fel? Gör om gör rätt! hhur jävla förbannad man än blir på vinylen!
Daww3 skrev:
Sjukt bra jobbat! Vilken förändring de blev Blir de mer styling än bara foliering på denna?
Tack! Ja, ska svetsa om avgassystemet, tona framrutorna och dippa grillen! Samt funderar jag på att byta bakluckan till csl look!