Hejsan, här kan ni följa mitt nya projekt, en Golf mk2a -90a med 1.8L Rp motor. Jag köpte bilen krockad o håller just nu på o fixar upp bilen som sedan skall lackas om, sen blir det lite fitment - stance och billjud!! (Från sidan... Visa mer
ah just blir bra, glöm inte uppdatera oss med bilder
Yes, nej då ingen fara ^^ måste ha grejer först Men har lite dekorations film liggandes som jag hade tänkt å he på vissa detaljer i instrumentbrädan, få se om de blir av imorn
Motorutrymmet ser ju ut sisådär men ska putsas upp framöver!
Vilken jäkla stereo... Kommer bli lite kolfiber vinyl runt alla knappar och stereon men får göra de när snön försvunnit för måste ha tillgång till ett eluttag... :p
Där i kommer dom små pjäserna hamna sen
Ursäkta mitt feta finger... Kommer nog bli fint med vita blinkers sen
Tjena... Får ursäkta för dåligt med updates, håller på och samlar på mig lite grejer så de kommer hända en del när snön försvunnit.
Iallafall så var jag till Avd.se igår och köpte lite högtalarkabel (12 meter) och på måndag blir det att beställa vita blinkers bland annat från min sponsor Hova.com
Tjena... Får ursäkta för dåligt med updates, håller på och samlar på mig lite grejer så de kommer hända en del när snön försvunnit.
Iallafall så var jag till Avd.se igår och köpte lite högtalarkabel (12 meter) och på måndag blir det att beställa vita blinkers bland annat från min sponsor Hova.com
Händer inte så mycket just nu förutom att jag köpt en del saker, blir så enformigt att bara ladda upp vad man inhandlar hela tiden så därför får de bli en stor update när själva bygget av allt börjar! Livet som studerande.... :p
Hejsan allesammans Ja vart ska man börja... :p Hade 10 veckors praktik fram till påsk på Sundsvallslacken inne på deras plåtverkstad. Och nu precis har jag haft 2dagar inne på själva lacken och fick reda idag att jag fått sommarjobb där under sommarn!
Nå. Ska ta fram bilen snart och då ska jag till Avd i Sundsvall för att Racer-putte här på garaget ska få måtta lite för den blivande baslådan! Sen är det bara till att börja dämpa osv, + att jag måste köpa alla kablar till de större steget o till extra batteriet.
Ska bli ruskigt skoj o se sen när allt spelar, Lääääängtar!
Fint med lite ljud. Skall försöka bygga ljud i min bil med:D.
Aa, alltid tyckt det har varit roligt med ljud, dock Inte varit så hemma på de innan, utan de är på senare dar man har börjat förstå sig på ett Vad är det för bil du ska bygga i?