2992
Sök

Vart kan man köpa en lyktsarg EVO X?

77 Inlägg
13 februari 2015
Trådstartare
Tjena!
Jag ska bygga om min front på min bil och tänkte att jag skulle använda mig utav evo x fronten då den är fruktansvärt snygg och måttligt aggresiv wink Men problemen uppstod när jag inte kunde hitta sarg som lyktorna sitter i, är det något som man lätt kan bygga en egen? Eller är det någon som vet vart man kan köpa en ny? För jag kan nämligen inte hitta någonstans där man kan köpa en ny.

Tack på förhand!
Senast redigerat av Gregor_Garage (13 februari 2015)

1 231 Inlägg
13 februari 2015
svaret finns nog där dom säljer mitsubishi smile annars får du väl leta runt på skrotar.

77 Inlägg
13 februari 2015
Trådstartare
Skrotar har jag letat på, men här omkring är det inte många evos som rullar tyvärr hmm Men kan man ringa till mitsubishi och fråga efter reservdelar eller vad frågar man?

1 231 Inlägg
13 februari 2015
Gregor_Garage skrev:
Skrotar har jag letat på, men här omkring är det inte många evos som rullar tyvärr hmm Men kan man ringa till mitsubishi och fråga efter reservdelar eller vad frågar man?

borde ju gå att bara fråga om det går att köpa en lös lyktsarg till en evo x smile testa kan man ju göra iallafall, men den kan nog kosta ett par slantar smile

77 Inlägg
13 februari 2015
Trådstartare
Tack smile Jo det lär ju göra det men ska bilen va fin så får plånboken lida pin vettu wink

Sök