Tjollahop!
Nu har jag hunnit göra lite mer på konsolen men först måste jag berätta. Ska träffa ett företag idag för att kolla upp gällande att kunna tillverka några hållare via dom. Mycket för att få ner tiden då en hållare tar ganska lång tid att göra. Det är många timmar jag lägger ner på varje hållare. Mitt krav inför mötet är att slutpriset inte får bli för högt.
Kommer mer info om det!
Har fixat lite med konsolen nu också utöver slipning av hållarna. Snart dags för lackering wohoo av hållarna me!
Kapade ur mobilfacket och slipade till lite igår. Nu får det plats en Iphone 6 Plus. Det krångliga är att sambon kör en Iphone 5s. Det är ju lite storleksskillnad på dessa två
Efter kapningen var jag tvungen att göra en liten ficka som håller mobilerna på plats så de inte åker in bakom.
Tog en bit plastskiva ritade upp 6plusen och sen körde jag med värmepistol för att böja kanterna. (Inte den snyggaste men ska dock inte synas utan bara vara praktisk)
Fick kapa till den då utrymmet i bilen inte är så stort. Så länge sambon får en plats till sin mobil är hon nöjd
Slängde på lite svart färg, som sagt den ska bara vara praktisk.
Det som är kvar nu är limma fast mobilfacket och sen göra hål för dioderna för varje switch.
Väntar på slingorna och led ringarna så jag kan påbörja det projektet och dra in alla kablar till konsolen.
Väntar även på att få hem alla delar för det projektet jag ska göra åt en vän. Ska bli riktigt roligt
Ha det!
/C