Wheeeey good news inte nog med att jag har fått på nya däck på motorcykeln idag, utan min nya telefon har också kommit, dock igår kväll om jag ska va helt ärlig. Blev en vit Samsung Galaxy Note 4(Hade Note 3 innan) som jag fick hämtat ut för 500kr(Takar försäkringen för det) och är mer än nöjd. Allt är 100 gånger bättre trots att Note 3 var sjukt grym den med.
Mycket kosmetiskt har hänt med bilen. Alla övre lister samt dimljus gallren har blivit plastidip målade i svart vilket blev sjukt snyggt enligt mig. Bilen är polerad helt i två steg samt lackförseglad med någon magisk wompa wompa produkt från USA som tydligen har något additiv för att skydda extra super bra... och förstås vaxad 2 gånger med Meguairs gold class carnuba wax. Blev sjukt bra djup och glans i lacken, och hal något så fruktansvärt.
Interiören fick sig en rejäl städning igen, där allt läder behandlades, all textil tvättades med textiltvätt och sedan tvättning och avdamning av all plast. Bara rutorna kvar som ska tvättas och behandlas med Turtle clear viev(framrutan får på utsidan en aquapel behandling).
Jag har kört bilen något och känner att den drar något åt vänster samt att den är tungstyrd och drar mycket soppa så en 4hjulsinställning ska göras, men innan det kommer antagligen nya länkarmar med polybussnignar åka på för de börjar ta slut.
Bilder är på ingång om vi bara kan få lite sol här i Göteborg, men det kommer väll först mot Jul när sommarvärmen kommer.......