Fel avfettning och sol är döden för listerna.
En tur på jula i annat ärende gick ja förbi schampoon mm, gillar en del av Turtles serie,
så såg ja en flaska Bumper Shine. - Ja jag vet värmepistol är bäst, men ville endå prova.
Hem o kleta på. Jävlar du gosse. Fina fan blev det!
Ut me bilen o testa me högtrycken. Hejdå Bumper Shine.
Aja. Gruva mig för att ja måste köra värmepistol. Ingen panik me dedär.
Meka me litte annat. Ebay har gått varm med massa skoj. Bytt alla filter mm. Slog även i en sån motortvätt vad de nu heter. Som få gå 10 min innan man ska tömma. Hoppas bilen blev glad i magen.
Ny drivknut på h fram.
Airbag-lampan lyser. Prova släcka men visa på givaren under passagerarstolen. Hoppas på nå med kablarna bara. Vi har samma på den andra men då gå lampan släcka o bara man inte flyttar stolen ere lugnt.
En damask e tussig på drivknut bak (Hoppas knuten e ok) , alla torkare e slut... Beställa...
En fin liten kromrulle ramla ner i brevlådan en dag. Så då tog man sig i kragen och fixa listerna, riktigt..
Sökte överallt på plastlister värmepistol mm för att hitta vilka grader ja ska köra på. Tänkte på annan plast på nyare bilar om den skulle va ömtålig. Men då fick man prova sig fram.
Jag körde värmepistolen på mellan 300-500 grader beroende på avstånd , hastighet mm. Bara man är försiktigt så går det bra. När det blir varmt, blir det varmt Fort så ja rekommenderar att köra pistolen lite framåt dit man ska för att få bättre flyt. Upplevs först flammigt men blir bättre. Ja körde slutligen hela listen ett svep lite längre ifrån och det blev bra! ...Svart och fin, nöjd med tanke på innan...
När de svalnat gick jag och tjuvkika på gubbens bil och fick sedan en idé att dekaltrimma litte.
Tyckte det blev himla bra. Han sa tillome lite på skoj, men inte köpte du en highline heller.. Snuppit
Blev faktiskt lite förvånad själv va bra det blev. Haha. Lär väl inte hålla en evighet men skoj endå!