Festar han bara i Vegas ? Gillar inte den staden direkt men men ... vad kostar "entery fee" eller deltagar avgift som det heter på svenska ?
En bil och 2 personer 40000£ eller 450000sek. Man kan bet extra om det är fler personer i bilen för hela resan 5000£/person. 200000sek för europa sidan STHLM-Amsdm. Men det är inte bara att betala dom gör lite kontroller med vem du är osv.
jo men jag är cool som fan så det är inga problem ! vad ingår om man du vill köra europa sidan ? de kan ju inte ställa jätte höga krav på vad för bil man kör ?
Svär bror du är fett äkta jao bara spreading the money nya dan bilzerian
En bil och 2 personer 40000£ eller 450000sek. Man kan bet extra om det är fler personer i bilen för hela resan 5000£/person. 200000sek för europa sidan STHLM-Amsdm. Men det är inte bara att betala dom gör lite kontroller med vem du är osv.
jo men jag är cool som fan så det är inga problem ! vad ingår om man du vill köra europa sidan ? de kan ju inte ställa jätte höga krav på vad för bil man kör ?
Svär bror du är fett äkta jao bara spreading the money nya dan bilzerian
Vad jag hörde igår så åker dom ju den vägen dom själva vill åka via gps. så ett gäng åker säkert inte E18 men jag gissar på att dom flesta tar E18 iallafall. Men man kan aldrig vara säker. ska tydligen stanna till vid slottet i Örebro såg jag för en stund sen? dom har ju ett "hemligt" stopp och örebro är ju typ halvvägs så why not?