haha helt sjukt samma ställe på kardan i fram är den ju lite blank om man säger så samma är det på min 328 och det var på grund utav den värme mattan eller vad det kallas som hade ramlat ner
haha helt sjukt samma ställe på kardan i fram är den ju lite blank om man säger så samma är det på min 328 och det var på grund utav den värme mattan eller vad det kallas som hade ramlat ner
Jasså ja kardan som satt på innan va också lika sliten på samma ställe, va antagligen också den där värmeplåten som låg och gnagde
aa precis jag limmade ju upp min med kontaktlim och vette fan vad det är för matta påminner om typ skumgummi på ena sidan och kanske typ tyg på andra sidan
testade slänga i kylaren som skulle vara bolt on till e36 men varken slangarna eller fästena va ens i närheten, så byggde ihop ett par nya fästen och gjorde även ett fäste till ett separat expansionskärl.
och byggde ihop tryckröret på insugsidan
sen tog jag och fixade så man kan använda spakstället från getrag lådan på zf lådan, förlängde undre delen av spaken ca 20mm så blev det perfekt.
har börjat rensa upp bland alla kablar, skrapat asfaltsmatta, målat allt invändigt, byggt stolfästen, byggt om växellänkage och byggt ett nytt spakställ