Syftet med detta bygge är att renovera i stort sett hela bilen och sedan ändra bilen utseendemässigt efter min stil med ny lack, fälgar, chassi, motor osv. Målet är att få ett riktigt gött stuk på bilen. Stance
En liten bild på min inredning. Bilen är iallafall stort sett färdig har lite åtdargning kvar på avgassystem sedan så blir det att sälja bilen och in med nästa riktiga projekt.
Bilen besiktades i fredags och gick egenom utan problem om man räknar bort parkeringsbromsen då Fick ombes på handbromsen då den inte tog tillräckligt så det blev att justera handbromsbackarna sedan köra ner den i bromsprovan sedan var det över. Det blev en polering nu i det sista då bilen var beyond solblekt
FÖRE POLERING
EFTER POLERING
Nu ska bara nya regskyltar på sedan så blir det en annons
Bra jobbat! Det blev en jävla skillnad efter poleringen Ser ut som en riktigt trevlig sommarbil det där alltså! Men ska du byta fälgarna eller sälja henne med dem där?
Bra jobbat! Det blev en jävla skillnad efter poleringen Ser ut som en riktigt trevlig sommarbil det där alltså! Men ska du byta fälgarna eller sälja henne med dem där?
Tackar jaa det blev det verkligen Mjuk och härlig att åka i ! Nä fälgarna får sitta på det sitter även nya sulor på den. Jag har krysseker fälgar liggandes som fås med
Då bilen klar för försäljning om jag inte väljer att behålla den och bygga på den Tänkte klippa till Eu skyltarna men valde att inte göra det. Jag hann bara med några bilder innan min Iphone la av på 53% gg apple. Slänger upp mer bilder imorgon med den nercabbat Ha det G