hej vet ni nå snyggt styling jag kan ha på min 740 ni kan ju kolla i mitt garage och sen ge nå tips:) (ps vet inte om jag har postat rätt nu men ni kan väll flytta tråden annars)
hej vet ni nå snyggt styling jag kan ha på min 740 ni kan ju kolla i mitt garage och sen ge nå tips:) (ps vet inte om jag har postat rätt nu men ni kan väll flytta tråden annars)
Sälj bilen och köp något annat om du har pengar till det.
nja nyss köpte den här bilen . men senare ska jag köpa mig en nyare kollat på bilen min nå?
haha jo de är min på bilen men de är nån som snot min bild jag har inte ännns en tic jag har en gle och de är inte en 88 min är en 85a:P jag ska inte sälja min än ialfal:D haha:P
Ett riktigt kjolpaket vore inte fel Absolut större och snyggare fälgar typ 17" Sportratt Tonade rutor runt om 90 bakljus fränt slutrör sportpedaler Ta bort dragkrok tygmattor Tygmattor
Ett riktigt kjolpaket vore inte fel Absolut större och snyggare fälgar typ 17" Sportratt Tonade rutor runt om 90 bakljus fränt slutrör sportpedaler Ta bort dragkrok tygmattor Tygmattor
de där låter helt perfekt=) men tar nog inte bort fjädrarna;) utan byter till säkningsfjädrar;) hehe
Mikel_83 skrev:
Köp ngt annat...
Detta var inte vad han frågade om. Har ni inga tips till trådskaparen så låt bli att skriva.
Inlägg som dessa är bara en genväg till avstängning från Garaget.
§1 Sundhet och "netikett" För att Garaget.org ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:
• Var trevlig och respektera andras åsikter. • Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande. • Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte! • Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet. • Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
orginalvingen + takvinge på blir supernice Vindavvisare är snyggt med.. 90:ans Bakljus med vita blinkers är ett måste på en sån bil.. och framförallt, feeeeeeeta fälgar