Då hyrbil hade en fälg till övers som behövde lite bearbetning och jag behövde något att göra så länge tills att mina nya fälgar kommer så fick det bli denna så länge!
Står rätt still just nu, har 4 fälgar att göra iordning för kommande sommar! Ska dra igång det efter semester och när man kommit igång på nya jobbet som man börjar med i december!
Lite har endå hänt (väldigt lite) monterat ledmoduler till regbelysning
det är bara spillbitar därav det lite kantiga och ojämna resultatet, ville se hur det kan se ut.. sen är färgvalet inte klart! dom ska mattas ner för att va polerade under..
Ja man vart ju lite bortskämd i december så tänkte ju att det var ganska skönt ändå även om jag tycker att de skall vara snö på julen. Men nu vart det svinkallt istället, men ska väl inte klaga vi bor ju trots allt i Sverige där det skall vara vinter
Snygga fälgar förövrigt, skall bli intressant att se vad du har för planer för dem
Ja man vart ju lite bortskämd i december så tänkte ju att det var ganska skönt ändå även om jag tycker att de skall vara snö på julen. Men nu vart det svinkallt istället, men ska väl inte klaga vi bor ju trots allt i Sverige där det skall vara vinter
Snygga fälgar förövrigt, skall bli intressant att se vad du har för planer för dem
En är tyvärr skrapad får se om jag mattar ner alla eller om jag kör som dom är då jag endå Med stor säkerhet kommer krama en trottoar ! Men en sänkning skulle sitta som en käftsmäll!
Okej. Trottoarkanter ska man passa sig för :p Drog i en skaplig kant för några år sen med några 18" jag hade med polerad kant, sen dess är jag mycket försiktig
Ja en sänkning skulle sitta fint. Ska eventuellt få min sänkt nästa vecka.
Okej. Trottoarkanter ska man passa sig för :p Drog i en skaplig kant för några år sen med några 18" jag hade med polerad kant, sen dess är jag mycket försiktig
Ja en sänkning skulle sitta fint. Ska eventuellt få min sänkt nästa vecka.
Drog våra 18" på skodan ett antal gånger, men frugan satte första gången då va dom redan förstörda.. Tur att man fick dom snuskigt billiga med helt nya däck ! 😃
Okej Ja har de suttit i kanten 1 gång är det inte mycket att göra. Min fru var lagom förstående när jag körde i då jag tjatat på henne varenda gång hon tog bilen och sen körde man i själv istället :p
Okej Ja har de suttit i kanten 1 gång är det inte mycket att göra. Min fru var lagom förstående när jag körde i då jag tjatat på henne varenda gång hon tog bilen och sen körde man i själv istället :p
Och dessa "skit samma vi kommer endå krama en trottoarkant förr eller senare " så
Nej nej nej, inga trottoarkanter, va ska ni på dom å göra
Ni får sluta prata sänkning, är sjukt sugen på att få ner min en bit, men blir så mycket jobbigare då jag har nivåreglering på min Fast den funktionen är guld värd, så jag är lite kluven.
Ibland är det som att trottoarkanterna letar efter fälgar att hugga tag i, jag lovar.
Det finns inget värre. Tjejen har hållit sig borta från trotoarer men en dag när jag åkte med henne så hörde man skraaap när hon skulle åka ut från en parkering. Man mår illa när det händer