Är det Timos motor som slipat kamaxeln så dra iväg ett mejl till dem och fråga om storleken på lashcapsen.
Om det är värt att byta ventiler avgör du, det beror på vad du har tänkt dej för effekt, vilken budget du har, vilken kunskap du har och vad du kan göra själv. Jag vet inte hur mycket du kommer varva med den där kammen, men runt 6k kanske? Tror originalfjädrarna hänger med dit, men det är ju aldrig fel att byta till förstärkta/dubbla om du ska varva mycket. Weber 36/36 kanske kan vara något? Enligt en tråd på sävarturbo så räcker dubbla 45or till 200hk annars. Har inte hållit på särskilt mycket med förgasare, och de jag skruvat i har varit fyrportsförgasare typ holley, edelbrock och dyl. för V8or så jag är inte särskilt insatt i det där.
Mitt tips är att du specificerar lite bättre vilken budget du har och vad du kan göra själv så håller vi tummarna för att någon mera kunnig svarar.