Halloj! har införskaffat mig en v50 som första bil men nu vill jag styla den lite extra och tänkte höra om lite tips på vad man kan göra? vinge ska köpas och sättas dit men då har jag fått en tanke på att köpa en olackad och plastidipa vingen samt hela taket och dumpa railsen nån som är bra på Photoshop som kan hjälpa mig med det så man får se en bild hur det kommer bli innan man tar tag i det..
Hur har du tänkt att lägga igen hålen i taket efter railsen? Vinge är en bra början och söker du på bilar->V50 här på garaget så får du upp många som är modifierade på ett eller annat sätt.
jaa, tänkte få till nån plåt som jag fäster med dubbelhäftande tejp och sen silikon. ja har läst lite på andra men mest intresserad hur det ser ut med vinge och svart tak
Med tanke på hur många som gjort sådär i V50/S40N/C30 så är det onekligen en populär sak att göra. Jag gillar det inte men smaken är som baken! Jag menar, folk suckade över att jag tog bort railsen på taket men i slutändan är det ju jag som ska trivas med min bil.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Tänk så enkelt det är att bara titta på centrumkåpan, avläsa Racing Power, hoppa in på google och skriva in Racing Power Wheels och första resultatet visar en identisk fälg. Så, Racing Power TH227. Varsegod.
Edit: Ekrarna ser inte riiiktigt lika ut ser jag nu, om det kanske är en uppdaterad modell eller annat låter jag vara osagt, men du är på god väg med infon hittills iaf.
Edit 2: Jo, ekrarna ser likadana ut, produktbilderna lurades lite. Racing Power TH227 är det.
Det finns 3 st till V50. Performance, High Performance och Premium Sound. När du startar radion så står det antingen High Performance eller Premium Sound. Står det ingenting så är det endast Performance
Ang railsen, så finns det en som säljer färdiggjorda plåtbitar som man kan sätta dit, ska själv göra det ingreppet på min kärra i veckan
okej, står ej nånting när jag startar stereon. har du nån aning om vad det är för storlek på högtalarna? eller måste man köpa original för att det ska funka? 2 är sprängda så måste införskaffa mig nya.