Lågt är snyggt men...Började dagen med att sätta bilen på dollys, trode jag.
Den är så låg att jag inte fick under domkraften. Så av åkte fronten och efter maxxa klabbande så var framhjulen iallafall uppe.
Sen ska dekalerna av.Ångtvätten åkte fram. Funkade super bra på alla dekaler förutom på Sparco dekalen på höger sida. Där blev riktigt mycket klisterrester (kommer bild längre ner).
Dessa 3 dekaler åkte bort.
Här ser man rester efter klistret. även på rutan blev de konturer efter dekalerna.
Här har jag fått bort alla rester och även gett skärmen en omgång med rubbing och vax.
Där bak hade vi 3st dekaler varav 2st jag ville ha bort. Dock fick alla 3 tas bort då den sista var i dåligt skick (nästa bild).
Denna dekalen får jag beställa en ny utav, gillade den riktigt mycket.
Här var de tomt.
Bakrutan fick också en omgång!
Vänster sidan gick bättre än höger. Här blev inga rester efter klistret utan bara små konturer av smuts som lätt kunde torkas bort. NISMO dekalen gillades skarpt och får stanna kvar. Kommer beställa 2st nya och byta denna mot en ny och sätta en likadan på motsvarande sida.
Helhet nöjd med hur de gick! Blev inga blekningar eller något efter dekalerna.
Blinkers till frontenFronten saknade blinkers så de var ju bara att leta efter ett par original GTR blinkers. Tog dock inte långtid och de fanns nära där jag bor så de var trevligt.
Får se om de kanske blir vita glas sen istället.
Huven fick sig en slipning idag efter gårdagens spackling. Den blev väldigt bra men ska få sig några omgångar till under veckan.
Det blev ingen lackering av interiören idag tyvärr, men de kommer