Tjena tjena!! Nu när man "snart" fyller bil har man självklart börjat spana efter möjliga kandidater.
Min budget för själva bilen ligger på ca 20k men kan självklart gå upp något.
Jag har alltid haft en förkärlek till subaru, särskilt till Impreza Gt av den äldre modellen, alltså 97-00.
tycker dock att sedan modellen är snyggast när man kan ha en GT-vinge men då kostar dom redigt mycket mer..
men sen är ju inte en BMW 325 helt fel heller för den delen!! eller en Saab 9-3 aero!
eller varför inte en golf vr6 syncro eller någon fyrhjulsdriven Audi?!
sen är vi ju ett jokerkort vilket är någon form av skogsbil typ, kingcab, terrano, pajero men helst inte en sån.
Men sen vet jag inte riktigt om dom passar sig som första bil riktigt men det kanske inte är hela världen.
jag har tänkt ha bilen till att åka till skolan med, 5 km, åka ut till landet med, antagligen köra lite grusvägar, dra släp till crossbanan(om den har dragkrok) och självklart bara glida omkring på stan men det kommer antagligen sladdas lite däremellan...
så helst bakhjuls eller fyrhjulsdrift.
så nu undrar jag om ni tycker att det här låter som rimliga bilar eller om ni har några bättre tips samt vad som är bra att tänka på!