Jag köpte på midsommar 2012 en klockren fullutrustad och lite till Avensis 1.8 aut hos en lokal handlare som inte firade midsommar, den hade inte ens hunnit ut på annons när jag hittade den. Blev en snabb affär och hustrun fick efteråt köra mig dit för hämtning och ta den ena bilen hem.
vid aha upplevelser el man bara vill köpa den bilen..(kan man bli blind och bara se smalt istället för brett och förnuftigt)
Man ska alltid ta sig tid att kolla/provköra bilen.Sedan jag skulle ta med mig sambon(om jag hade ngn)för bägge ska ju ''leva''med bilen ett tag. Lycka till!
De e klart ja ska kolla igenom noga innan ja köper, köper ej vad som helst för övrigt så är sambon lugn med en saab 9-5 kombi då hennes syster har en så har hon åkt i den ett antal ggr o hon gillar dem. O jag har kört såna här saabar ett antal ggr o vet att ja trivs grymt fint i dem ska kolla igenom allt väldigt noga
Jag köpte på midsommar 2012 en klockren fullutrustad och lite till Avensis 1.8 aut hos en lokal handlare som inte firade midsommar, den hade inte ens hunnit ut på annons när jag hittade den. Blev en snabb affär och hustrun fick efteråt köra mig dit för hämtning och ta den ena bilen hem.
Jag tror jag hittade objektet. Fagersta är inte så långt från Ockelbo heller. Men tänk på att 2845kr i skatt och avgifter tillkommer. Den 21-åriga killen är förmodligen bilhandlare, då han nyligen köpt den.
OHOH, enligt mig klart roligare bil och inga problem med sludge eller oljerykande glappande turboaggregat, troligtvis även ett mindre problematiskt bilägande.
OHOH, enligt mig klart roligare bil och inga problem med sludge eller oljerykande glappande turboaggregat, troligtvis även ett mindre problematiskt bilägande.
Jag tror jag hittade objektet. Fagersta är inte så långt från Ockelbo heller. Men tänk på att 2845kr i skatt och avgifter tillkommer. Den 21-åriga killen är förmodligen bilhandlare, då han nyligen köpt den.
Jo men blanka papper fem år irad o inte så himla långmilad?
Köpte du SAAB 9-5 i Fagersta? Den är inte kvar på Blocket längre.
Nä annonsen försvann igårkväll tyvärr var o testa en i sandviken nyss som ligger ute för 8..
Den 30000milade rostburken?
Var inget att ha antar jag?
Nä rostad värre än brödrost ingen olja alls på oljestickan ens etc etc. Skulle kolla en 9-3 i hofors men den fick turboras haha.. imorrn ska ja kolla en v70 som e mybessad men trasig kupéfläkt dock. Eventuellt kolla saaben i falun för 7500..
Låter trevligt. Hoppas du slipper trubbel framöver.
Evildan skrev:
Mervolic skrev:
Låter trevligt. Hoppas du slipper trubbel framöver.
Instämmer, hoppas den är snäll med dig.
Rymlig och krocksäker familjebil.
JourneymanX skrev:
Alla bilar kan krångla!Trevligt lägg gärna upp en Saab bild Byt sedan olja/filter helst var 700 mil!
Efter 3 mil hem börja motorlampan lysa såklart haha läste felkod idag och bytte lite slangar i motorutrynnet och vips så va de ett minne blott. Nu ska däcken balanseras tur ja har tillgång till garage o maskiner så de vlir väldigt billigt allt ju hittils lagt ner 54.90 på lite slang haha men ny kupéfläkt ska köpas o bytas hitta en ny för 355 med frakt hihi så snart är bilen helt tiptop ska lägga upp den på garaget här snart