Idag blev det en långkörare i tvätthallen så den förhoppningsvis skall vara lättare att tvätta nästa gång. Försökte mig på några vinterbilder på väg hem också
Liten uppdatering då, väntar fortfarande på mina dioder till innerbelysningen som inte kommit än på snart 1 månad så får väl se när de behagar att dyka upp.
Sen fick jag bra erbjudande på sänkfjädrar inkl. montering häromdagen så jag går och funderar på om man skall ta erbjudandet och få det monterat kanske så är den saken ur världen också.
Edit: Tid bokad för montering av fjädrar på Fredag nästa vecka så får hoppas att det blir bra
Satte igång och putsa bort alla asfaltfläckar på sommarfälgarna idag i brist på annat att göra. Ett riktigt skitgöra men måste bli gjort innan jag kan lägga på lackskydd, skaplig kramp i armen efter 1 fälg så får ta 1 fälg lite då och då :p
Det är det enda jag svär över med att ha däcken på förvaring. Är ju inte direkt sugen på att plocka loss fälgarna när de blivit monterade liksom... Bra jobbat!
Det är det enda jag svär över med att ha däcken på förvaring. Är ju inte direkt sugen på att plocka loss fälgarna när de blivit monterade liksom... Bra jobbat!
Tackar Nej precis man vill ju ha det gjort innan man monterar dem. Skulle väl lagt lackskydd på dem innan jag tog bilen i bruk men som sagt inte så sugen på att ta bort dem och sen montera tillbaka dem bara för det. Tänkte va lite mer noggrann i år så man förhoppningsvis inte behöver gnugga lika jävligt nästa gång även om förhoppningen är att jag inte skall behöva montera dem överhuvudtaget utan kunna köpa en uppsättning 20" istället