jag tycker att x-box 360 de är ju bara grafik å inge spelkänsla tycker jag ska själv kanske köpa ett wii och ni som tror att de bara finns dom där trådlösa pinn dosorna har fel de finns vanliga dosor också sen kan man koppla in gamecube dosor om man vill
Senast redigerat av xorox_88 (18 december 2006)
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Grafiken ser ut att vara svinkass på Wii, så jag hade lagt mina pengar på 360. Men jag väntar antagligen på PS3 istället! Grafiken är viktigare än ett par fjantiga handkontroller! De är säkert roliga i början men man tröttnar nog snabbt...
tycker 360.. Roligare spel, antar att det e lättare att tanka ner spel till 360, lättare å fixa chip till 360 skulle ja tro... men tror det dära e som att säga volvo lr saab? det beror på vad man e för människa! vissa älskar volvo å hatar saab å tvärt om!
såld min flashade 360 nyss o ska testa wii nu, mest för att det spelas bara på fester och när polare är hemme och då verkar de roligt o boxas på "riktigt" o så med wii xboxen va riktgit schysst på projektorn iaf o sålde det bara för o testa nå nytt..
blir en ps3 sen dock..
Senast redigerat av skogenracing (18 december 2006)
jag tycker att x-box 360 de är ju bara grafik å inge spelkänsla tycker jag ska själv kanske köpa ett wii och ni som tror att de bara finns dom där trådlösa pinn dosorna har fel de finns vanliga dosor också sen kan man koppla in gamecube dosor om man vill
Ingen känsla i 360 ? Körde Zelda på Wii igår och skulle fiska men kontrollerna reagerade inte alltid och man kastade alltid lika långt hur mkt man än tog i. Borde prova spelet Test Drive Unlimited till Xbox, det är nog mer känsla i den än i din Volvo. Man kan inte vara Volvo raggare föresten för volvo är ingen raggarbil utan en vanlig familje bil.
Jag kör med xbox 360 funkar grymt till plasma tven. Men jag tror att ps3 kommer vara lika grymt om inte bättre. Men har man vanlig tv så skulla jag nog rösta på wii. För det är en stor skillnad på lcd och plasma än vanlig tv.
Ingen känsla i 360 ? Körde Zelda på Wii igår och skulle fiska men kontrollerna reagerade inte alltid och man kastade alltid lika långt hur mkt man än tog i. Borde prova spelet Test Drive Unlimited till Xbox, det är nog mer känsla i den än i din Volvo. Man kan inte vara Volvo raggare föresten för volvo är ingen raggarbil utan en vanlig familje bil.
jamen zelda spelana är ändåså dåliga fast jag gillar a link to the past till snes. ingen snackar skit om min volvo volvo är så fan mkt bättre än toyota
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
jamen zelda spelana är ändåså dåliga fast jag gillar a link to the past till snes. ingen snackar skit om min volvo volvo är så fan mkt bättre än toyota
Om volvo är så jäkla bra är det inte konstigt att Toyota säljer över dubbelt så många bilar varje år ? : / Dessutom har ju toyota Bäst service ^^ Back to topic.