2310
Sök

Xbox 360 eller Nintendo Wii

1 723 Inlägg
17 december 2006
lundwall skrev:
För den som har humor: http://swehack.se/pub/picz/meatspin_wii.gif

vad heter det spelet?! tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 december 2006
xbox360 eller om du vill vänta så ett ps3

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

137 Inlägg
17 december 2006
PS3! Men annars av dem två tycker i alla fall JAG Xbox 360.

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Kocken
487 Inlägg
17 december 2006
THEBADGUY skrev:
Wii utan att ens fundera! Jag skulle inte ens ta emot ett 360 om jag fått det.....har alltid hatat XBOX och kommer antagligen fortsätta med det tongue

om du skulle få ett 360 så kan jag ta de då smile

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
17 december 2006
Bebbo skrev:
THEBADGUY skrev:
Wii utan att ens fundera! Jag skulle inte ens ta emot ett 360 om jag fått det.....har alltid hatat XBOX och kommer antagligen fortsätta med det tongue

om du skulle få ett 360 så kan jag ta de då smile

Haha ja gärna för mig tongue.. bara jag slipper se skiten så tongue
Senast redigerat av THEBADGUY (17 december 2006)

Allt för den där jävla hatten!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
18 december 2006
jag tycker att x-box 360 de är ju bara grafik å inge spelkänsla tycker jag ska själv kanske köpa ett wii tongue och ni som tror att de bara finns dom där trådlösa pinn dosorna har fel de finns vanliga dosor också sen kan man koppla in gamecube dosor om man vill
Senast redigerat av xorox_88 (18 december 2006)

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
18 december 2006
wii helt klart smile ska självklart köpa en ganska snart smile

128 Inlägg
18 december 2006
nintendo röjjer:)

Burn IF performance

34 Inlägg
18 december 2006
Grafiken ser ut att vara svinkass på Wii, så jag hade lagt mina pengar på 360. Men jag väntar antagligen på PS3 istället!smile Grafiken är viktigare än ett par fjantiga handkontroller! De är säkert roliga i början men man tröttnar nog snabbt...

Fulländad

562 Inlägg
18 december 2006
tycker 360.. Roligare spel, antar att det e lättare att tanka ner spel till 360, lättare å fixa chip till 360 skulle ja tro... men tror det dära e som att säga volvo lr saab? det beror på vad man e för människa! vissa älskar volvo å hatar saab å tvärt om!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

xcOOb
388 Inlägg
18 december 2006
såld min flashade 360 nyss o ska testa wii nu, mest för att det spelas bara på fester och när polare är hemme och då verkar de roligt o boxas på "riktigt" o så med wii smile xboxen va riktgit schysst på projektorn iaf o sålde det bara för o testa nå nytt..

blir en ps3 sen dock..
Senast redigerat av skogenracing (18 december 2006)

2 123 Inlägg
21 december 2006
xorox_88 skrev:
jag tycker att x-box 360 de är ju bara grafik å inge spelkänsla tycker jag ska själv kanske köpa ett wii tongue och ni som tror att de bara finns dom där trådlösa pinn dosorna har fel de finns vanliga dosor också sen kan man koppla in gamecube dosor om man vill

Ingen känsla i 360 ?
Körde Zelda på Wii igår och skulle fiska men kontrollerna reagerade inte alltid och man kastade alltid lika långt hur mkt man än tog i.
Borde prova spelet Test Drive Unlimited till Xbox, det är nog mer känsla i den än i din Volvo.
Man kan inte vara Volvo raggare föresten för volvo är ingen raggarbil utan en vanlig familje bil.

13 Inlägg
21 december 2006
vänta på ps3!

Kettunen
21 december 2006
Playstation 3!!!! Kommer ut snart o kommer krossa bägge 2!!!

13 Inlägg
21 december 2006
Jag kör med xbox 360 funkar grymt till plasma tven. Men jag tror att ps3 kommer vara lika grymt om inte bättre. Men har man vanlig tv så skulla jag nog rösta på wii. För det är en stor skillnad på lcd och plasma än vanlig tv.

Jonas

873 Inlägg
21 december 2006
Tror PS3:an floppar.

Don't get mad, get even.

1 396 Inlägg
21 december 2006
PS3 pga Gran Turismo

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
22 december 2006
Fredrik.Gustavsson skrev:
xorox_88 skrev:

Ingen känsla i 360 ?
Körde Zelda på Wii igår och skulle fiska men kontrollerna reagerade inte alltid och man kastade alltid lika långt hur mkt man än tog i.
Borde prova spelet Test Drive Unlimited till Xbox, det är nog mer känsla i den än i din Volvo.
Man kan inte vara Volvo raggare föresten för volvo är ingen raggarbil utan en vanlig familje bil.

jamen zelda spelana är ändåså dåliga fast jag gillar a link to the past till snes. ingen snackar skit om min volvo  volvo är så fan mkt bättre än toyota

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

3 113 Inlägg
22 december 2006
jag spelar hellre Guitar Hero II på PS2 än att känna på Wii's kontroller.. hmm

PS3... !! big_smile

Semper Fi

2 123 Inlägg
22 december 2006
xorox_88 skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
xorox_88 skrev:

Ingen känsla i 360 ?

jamen zelda spelana är ändåså dåliga fast jag gillar a link to the past till snes. ingen snackar skit om min volvo  volvo är så fan mkt bättre än toyota

Om volvo är så jäkla bra är det inte konstigt att Toyota säljer över dubbelt så många bilar varje år ? : /
Dessutom har ju toyota Bäst service ^^
Back to topic.

Sök