Stressigt nog så vart porten lite för smal så blev endel flåsljud men den spelade riiiiktigt gött. Nöjd för nå 2 timmars jobb och första lådan av denna modell.
Känns tyvärr inte som att det har hänt nått vettigt på länge nu. Men har varit en massa annat som tagit upp tiden!
Meeen basarna är beställt och dom skulle troligtvis gå att hämtas ut på måndag! men fick samtidigt reda på ett hinder som gör mig lite bekymmrad men ska surra lite med supporten imorgon så får man se vad som händer
Imorgon kväll ska jag iallafall tillbaka till garaget och förhoppningsvis bli helt klar med väggen! Hämtar även batterier imorrn om det hinns med...
Kan säga att det som var planerat blev käpprätt åt h-vete. Beställde basarna och sen fick jag reda på att slutstegen skulle utgå. Så avbeställde ordern idag.
Går inte ut riktigt än med vad det blir för prylar förutom till dom som är lite insatta i bygget. Men det blev både pris och effektökning. Info kommer nog inom kort.
(Dock första ljudbilen jag bygger så räkna inte med nå 100k prylar )
Kör väll en uppdatering när man ändå befinner sig i garaget. Beställningen jag nämnde innan avbröt jag vilket känns både lite tråkigt men kanske lika bra. Och det kmr bli helt andra prylar än vad som först var tänkt. Mer om de nån annan gång.
Efter lite surr och funderingar kring allt så sänker jag från 7 basar till 6 basar för att få en stabil last med nya grejorna som ska in i bilen. Från 20 högtalare som framsystem till 8. Så ikväll har man försökt knåpat ihop baffeln på något vettigt sätt så det ska hålla
Ej vackert men som tur va är det där insidan av baffeln