Ojoj så tankarna går nu ang. Taket, att jsg ska lägga hela taket med ett lager kvarstår. Men sen är frågan om man ska bygga som fackverk innuti taket som man sedan ska fylla med fogskum. Hmm. Ska försöka fixa någon bild på mina ideer så ni förstår
ja middarna e ju lätt... finns typ bara 500000000 st olika modeller du bygger så stabilt så man kan tro att du ska dema i 160db @ 20hz
Haha ja ögat lurar. Känns inte ett dugg stabilt när man bankar trots att det är i press av domkraften visar sig hur man gör när allt hamnar på plats. Men det kan väll aldrig bli för stumt?
Därav så vågar jag säga ärligt när det är rätt
Men kika igenom tråden så finns det bild på dom samt utskrivet vad det är för märke
Idag åkte man till garaget rätt tidigt och började städa då det såg helt förjävligt ut som vanligt. Hissade upp bilen lite högre och sprutade hela underredet med -//- massa. Helt klart nöjd med resultatet och hur satans fort det gick! Två liter och ca 1 timme senare så var det klart. Nu slipper man skämmas över den delen på besiktningen iaf
Påbörjade en låda idag i brist på annat som ska göras klar imorgon. Åker även och köper mer lim imorrn så jag kan fortsätta med taket, halva taket bör hinnas bli klart imorgon också
Fyfan så man får skämmas över hur dött det är här nu för tin!
Men ikväll ska de fan fortsättas med taket. Och provar nu med pl600 o se om man märker nån skillnad.
Tråkiga nyheter är även att jag idag sagt upp garaget så inom kort sker en flytt till föräldrarnas garage. Det är dock inget som kommer påverka bygget mer än att det kanske blir lite mer gjort nu när jag får närmare samt kan lägga pengarna på bilen istället!