4421
Sök

Köpråd: Volvo s60

31 Inlägg
27 juli 2015
Trådstartare
Efter att ha skumpat omkring i min corolla i några månader så har jag börjat att tröttna. Är ute efter någonting med lite drag i samt som den är komfortabel varvid mina ögon har börjat att blicka mot Volvo s60 2,4t eller ännu kraftfullare modeller. Jag är inte skeptisk mot modellen i sig, dock är jag lite skeptisk mot olika bilhandlare som man ofta hör försöker blåsa sina kunder.

http://www.blocket.se/sodermanland/Volv … 11&w=3

Hittade den och det verkar nästa för bra för att vara sant. Fint skick, komplett servicebok, inte alldeles för många bil. Dock verkar ju firman vara lite halvsuspekt eller är det bara jag som är paranoid? Bara 11 bilar inne totalt och hemsidan direktlänkar till blocket och har annars inte uppdaterats sen 2012 verkar det som.

2 624 Inlägg
27 juli 2015
Såg helt okej ut. Men ja det ringer lite varningsklockor.

Det jag ser:

1. Förarsätet, varför täcka över? kan va hål så kolla upp
2. Skumgummit man ser sticka fram i motorutrymmet, har inte så på min 04 2,5T ialafall.
3. Vart avställd sen 2015-03-20.
Sen lite väl högt prissatt, en -01 med dom milena är inte värd 29,5k.

Sen firmor med kontantkortsnummer som inte går att spåra upp ringer också lite varningsklockor imo.

Fina bilar men ja kolla upp firman/bilen lite mer smile

512 Inlägg
27 juli 2015
Helt rätt modell! (=

Men varför göda bilhandlare?

Ser suspekt ut i mina ögon dessutom.

Gå på en privat och döm bilen efter säljaren. Privat priset på den du länkar till borde ju vara runt halva dessutom.

Sök