4196
Sök

Koppla in så man kan lyssna på spotify utan en aux ingång?

184 Inlägg
5 augusti 2015
Trådstartare
Hej Tänkte köpa en ny bil som då har en sluten stereo i panelen o utan en aux ingång. Går det att göra på något sätt så att man kan koppla in telefonen o lyssna på spotify?

Avstängd
10 388 Inlägg
5 augusti 2015
robin__87 skrev:
Hej Tänkte köpa en ny bil som då har en sluten stereo i panelen o utan en aux ingång. Går det att göra på något sätt så att man kan koppla in telefonen o lyssna på spotify?

Fm-sändare är ju ett alternativ (bra eller dåligt varierar)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

184 Inlägg
5 augusti 2015
Trådstartare
ok tack för svaret smile O bara det funkar så är jag nöjd

Reservdansk
6 271 Inlägg
5 augusti 2015
Bluetooth?

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

184 Inlägg
5 augusti 2015
Trådstartare
Jo om det funkar  så absolut.  Men såg inte  att det fanns. Är en mazda 3 mps  som jag funderar på.

Avstängd
10 388 Inlägg
5 augusti 2015
robin__87 skrev:
Jo om det funkar  så absolut.  Men såg inte  att det fanns. Är en mazda 3 mps  som jag funderar på.

Bluetooth i sig är ingen garanti för att det fungerar, det kräver att bluetoothmodulen stödjer A2DP-profilen som används för musik, men inte för "prat". Man kan alltså på vissa enheter bara använda stereon som handsfree, och då inte spela upp musik (ingen aning alls om huruvida detta gäller Mazda).

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Reservdansk
6 271 Inlägg
5 augusti 2015
robin__87 skrev:

Ah, sorry, läste fel, trodde du letade efter en stereo som kunde spela Spotify utan aux. smile

Men så du är intresserad av en bil med originalstereo där du inte vet vad det finns för ingångar?

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

184 Inlägg
5 augusti 2015
Trådstartare
It_Mutt får kolla upp det.

184 Inlägg
5 augusti 2015
Trådstartare
Turbola gör det typ. O ja men det är jag. Men helst inte.  Men tycker om den. Men vill kunna  ha  spotify.

Sök