Tjena!
Ja men då var de dags igen!
CCn bara försvann som av en slump. Hade lite klonkproblem i framvagnen med den så gjorde den orginal och körde så i några månader för att sen ta tag i de rejält. Blev påkörd på en parkering av en smitare då såklart... IGEN!? 4e gången nu.
Lämna in den för lack och passade på att boka service då också. Ville inte riktigt byta DSG-olja osv själv.
Fick tillbaka den 9500kr fattigare. 1 dag efter att ja fick tillbaka den fick ja ett bud på den. Ett bud ja inte kunde säga nej till helt enkelt.
Så ja körde runt i morsans Tiguan i 2 veckor medans hon var utomlands. Letade bilar varje dag på blocket. Hittade noll och ingenting! Efter 2 veckors letande hittade jag en Subaru Impreza WRX STI. Tänkte, skulle vara sjukt kul att testa något nytt för en gångs skull. Ringde företaget som sålde bilen.
Vår konversation:
Jag: - Är den i bra skick? Ser att den bara gått 7.000 mil, så hur är de med stenskott?
Bilhandlare: -Den är i riktigt fint skick. Alltså mint condition. Lite stenskott men inte mycket alls.
Kanon tänker jag och bokar tågbiljett för mig och en polare.
Kommer dit och VAD..I..HELVETE..ÄR..DETTA?!?!?!
MINT CONDITION?! Driver du med mig?? Bilderna må vara dåliga men man ser ändå hur illa de var.
Motorn gick ojänmt på tomgång. Avled när ja öppna motorhuven. trösklar och front var sprucken. Färgsläpp på fronten. Stenblästrade dörrar bak och huv. Rost i dörrgångar. Då menar han att han kunde gå ner 3000 spänn i priset för de är var de kostar att lacka en bil i sthlm tydligen. Huv, dörrar, bakskärmar, trösklar och front.
Vart i sthlm kan man göra de? nån som vet hahaha....
Så fick lite panik och sökte som en dåre på blocket för att hitta nått liknande med en seriös säljare.
Hittade en S3a som såg riktigt fin ut. Åkte och kika på den och en stund senare var man Audiägare igen, haha...
Och de där med att åka orginal har ju aldrig varit min grej riktigt. Så vi ser vart de bär av
Beställde en ny stereo direkt när ja kom hem. Kändes lite tråkigt med orginal.
Tog bort fulkromet i grillen. Lite snyggare i svart IMO
USA-skyltar beställda=D
Tonade ner framlyktorna lite med röktoning, satte på USA-skyten, bytte DRLer, på med Vindavvisaren. lite skönt orginalstuk
Innan
Sådär ja.
Foliera lite småsaker
Testade klicka hem 5D Carbonfilm och jävlar i min låda. Den ser riktigt bra ut för att vara "Fake".
Letar ny grill. Nån som vet av en S3 grill? skicka spelar ingen roll då den ska in på lack och moddas om lite:)