2680
Sök

DVD i bilen?

79 Inlägg
29 juni 2005
Trådstartare
Jeg undrar en liten sak bara. Jag e jävligt sugen på att köpa en dvd spelare med en motoriserad skärm till min bil och jag undrar bara om det finns sådana med löstagbar front för att där jag bor får den inte vara i fred så länge .

Är mycket tacksam för svar

MVH
Marcus

Fotograf
183 Inlägg
29 juni 2005
jag har då aldrig hört eller sett en dvd-spelare med inbyggd skärm som har en löstagbar-front, vore en smart ide men vet ej om de finns!

2 Inlägg
30 juni 2005
Köp separat dvd och skärm.. Göm DVD.n under sätet eller ngt å sen kan du bara plocka med dig skärmen in över natten.. Men en sån dvd du snackar om tror jag knappast man kan hitta med avtagbar front.. tyvärr

Administratör
2 978 Inlägg
30 juni 2005
Köp en DVD/tuner istället då har du både radio cd mp3 dvd i ett paket o dom har löstagbar front! O så en 7" eller nått som du kan ta med dig
Senast redigerat av Daniel T (30 juni 2005)

En kopp av den svarta såsen...

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
1 juli 2005
Jag har tänkt lägga dvd-spelaren i ett inrett handskfack, och så en utfällbar skärm då där den rymms smile
Men det beror ju på var man "förvarar" bilen, nattetid och så tongue Om du har den i ett låst garage så kan du nog ha en infälld, men ändå synlig, skärm i bilen, medan om du har den ute på gatan hela tiden, så bör du nog kanske fundera om helt och hållet ifall du ens ska skaffa något som är lättstulet och lättkrängt hmm
Senast redigerat av calibra_nox (1 juli 2005)

6 851 Inlägg
2 juli 2005
Jo det finns vissa modeller som ha en liten del du kan ta bort. Utan denna del, knappsats tror jag det va, så funkar ej spelaren.
Tyvärr kommer jag inte på vad den hette, men hittar jag den så säger jag till..

6 851 Inlägg
3 juli 2005
Nu vet jag vilken som va löstagbar, bla. Pioneer AVIC-X1 CD/DVD/NAV
Men det är ju navigator i oxå,men det gör inget kanske?

8 Inlägg
3 juli 2005
Pioneer kör med löstagbar front på dem flesta iaf, 5700:an är ju DVD och skärm i, m lstgbr skärm.
Men du har ingen bil ändå kanske?

79 Inlägg
8 juli 2005
Trådstartare
Finns det någon som kan någon bra sida där man kan köpa bra och billiga skärmar.

Administratör
11 899 Inlägg
8 juli 2005
Flyttar ämnet till forumet bilstereo och elektronik.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Fotograf
183 Inlägg
8 juli 2005
jag har en separat indash-skärm sen ligger dvdn i handskfacket , sen när skärmen är infälld syns det knappt att de är nått där skärmen är smile

79 Inlägg
8 juli 2005
Trådstartare
Men på den golfen där du har skärm den går inte att ta bort eller. Hela sitter i. Det går inte att ha i så fall där jag bor sad

Sök