Jeg undrar en liten sak bara. Jag e jävligt sugen på att köpa en dvd spelare med en motoriserad skärm till min bil och jag undrar bara om det finns sådana med löstagbar front för att där jag bor får den inte vara i fred så länge .
Köp separat dvd och skärm.. Göm DVD.n under sätet eller ngt å sen kan du bara plocka med dig skärmen in över natten.. Men en sån dvd du snackar om tror jag knappast man kan hitta med avtagbar front.. tyvärr
Jag har tänkt lägga dvd-spelaren i ett inrett handskfack, och så en utfällbar skärm då där den rymms Men det beror ju på var man "förvarar" bilen, nattetid och så Om du har den i ett låst garage så kan du nog ha en infälld, men ändå synlig, skärm i bilen, medan om du har den ute på gatan hela tiden, så bör du nog kanske fundera om helt och hållet ifall du ens ska skaffa något som är lättstulet och lättkrängt
Jo det finns vissa modeller som ha en liten del du kan ta bort. Utan denna del, knappsats tror jag det va, så funkar ej spelaren. Tyvärr kommer jag inte på vad den hette, men hittar jag den så säger jag till..