Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 RHD 1962.Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1500cc framöver blir det en massa förbättringar :)
hello.började med att slipa ner instrumentbärdan ojoj nu börjar det verkligen gå utför häng med alla följare och även löst fölk
Och va gör jag jooo gårr alll in och slipar HELA insidan a.b.c.d stolpar tack runt alla fönster mitten väggen...Något ja ångar idag DET tog på krafterna hehehheh
slipat även kört med skotterduk på dom alla små ställen som är svårt att komma åt.allt avtvättat med thinner måår så fint nu efter tvätten då ja glömde ta på me skyddmasken man blir bra knäpp utan den å seg i kolan' ;( wash-primer är på Nu bara slipgrund kvar
Längesedan jag kolla här, men du har inte legat på latsidan ser jag 😀 blir kanon detta 😀
kul att du kollade även om du kanske känner att det hänt mycket så tycker inte jag det vill juuu få mer gjort (kan ha lite (abdces) vill bara hela tiden få mer gjort
duktigt jobbat. Om man håller på med större projekt så måste man ha något slag av siffer & bokstavs kombo. (Mmmmmmmmmmm..... Måste nog kolla om jag har något av bokstäverna/siffrorna. )
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)
duktigt jobbat. Om man håller på med större projekt så måste man ha något slag av siffer & bokstavs kombo. (Mmmmmmmmmmm..... Måste nog kolla om jag har något av bokstäverna/siffrorna. )
tack så mycket jaa nått fel måste vi ju ha hövet haha