Kul att det är några som är intresserade av att följa! Denna bilen blev lite snabbt ihop plockad utan så mycket av dokumentation då jag vill åka på träffar m.m...
Som sagt är detta en hobby och ett intresse, jag samlar även på persedlar (kläder m.m.) som jag funderar på om jag ska lägga ut lite bilder på eller inte. Håller även på med airsoft så destu mer man kan få tag i destu roligare!
Kan avslöja att jag har lyckats få tag i en till bil som ska fixas i ordning men den kommer att gå åt civilt helt och hållet
Den bilden kommer att dokumenteras betydligt mer! Har ni frågor eller om ni vill ha lite mer bilder på något speciellt så fråga på i tråden!
Så ser bilen ut idag. Om ca 2 veckor så åker ramp och dekaler på
Som man ser på bilen så är den sänkt och har lyckats få tag i polis fjäderben och bakfjädrar. Så inom kort så blir det att byta även detta.
Jakten på saker pågår ju hela tiden både som samlande och för att kunna utrusta bilen mer.
Lyckats få tag i Aurora enheter som fortfarande är programmerade som RPS enheter!
På bilderna ser vi S70 och S80. Idag är dessa system helt nerlagda och döda... Så man kan inte lyssna på något alls... Rakel som ni sett på tidigare bilder är på plats endast för "show" så den fungerar tyvärr inte.