Dörren rensad på det som behövdes!
Efter lite måttande o justerade så fick jag till en bra vinkel som jag tyckte passade och såg bra ut
En 8 tummare på plats
För att sedan få dit den andra 8" hålet så var ja tvungen att kapa sönder rätt så mycket i dörrsidan pga att man max kan bygga ut 2cm där den andra högtalaren sitter nu längst bak av dörren om man säger! Så därför fick jag kapa ur lite o trixa men det gick!
Om man inte kapar ur detta så kommer högtalaren ta i förarstolen så därför jag va tvungen att göra detta
Tagit många bilder men de är väl alltid bra? Ser väl helt okej ut eller?
Avslutar dagen men denna bild, båda dörrarna är i princip klara för plastning, lite ändring av mått står på schemat då framhögtalaren sitter lite för långt upp och lite långt fram
men men det blir morgondagens projekt! Eftersom ja har bilen på vinterförvaring o den inte är hemma där ja är o bygger så tar de lite längre tid då jag måste åka till garaget där den står för att testa dörrsidorna:)
Kommer göra lite förändrigar på högtalarna i morgon och sedan åka o testa ifall det passar in på bilen så att inget sitter ivägen osv (man vet ju aldrig kanske inte passar alls :s)