tommya111 skrev:
jo föresten slangarna från turbon ska vell titta på detta vis. kompressor hur till metall piggen vid kontakten på magnetväntilen och WG på den som sitter på sidan och den mitt imot kontakten ska sitta till insigs röret precis före turbon?
Fattar ingenting av det här inlägget. "kompressor hur till metall piggen vid.." Va?
tommya111 skrev:
jag kan filma mätaren i morgon om någon behöver se för att förstå vad jag menar:)
Blev det någon film?
tommya111 skrev:
Jag vet ej hur man lägger upp en film snutt på felet här. Iaf så här jag ställt kampen rätt den var en kugg fel och kollat att alla tryckrör inte är spruckna eller trasiga. Och vvt fel har försvunnit. Den kommer främre lambasond orimlig signal ibland det är den ändå felkoden pluss milgölampan. Men turbon är sig lik upp ner upp ner upp ner i trycket och håller man plattan i mattan kan man om man har tur få den att landa på 0,5. Inga idéer alls på vad det kan vara? Jo juste har kört med magnetventilen i en annan v70 och den funkade klockrent
Exakt vad har du för felkoder nu?
tommya111 skrev:
Ingen som vet vad som får laddtrycket att konstant pendla mellan 0-0,8 tills man släpper gasen och ibland stannar den på 0,4-0,5 efter en stund med fullgas. Jag måste dock gasa plattan i mattan för att den ska gå över 0 i ladd
Vad har du för metod att mäta laddtrycket? Vad för mätare? Är den pålitlig?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.