Har äntligen fått köpt mina drömfälgar, Ac schnitzer type 1, 3 delade splitt! Planerna för dom blir att centrumet ska lackas om i en annan kulör och det ska köpas hem nya skruvar, bultar och ventiler
Var ju bara tvungen och testa fälgarna på bilen haha!
Just det fick hämtat hem en ny inredning för nån vecka sen. Självklart så blev det en svart m3 vader inredning! den hade plockats ur vid 8k mil sen bara blivit ståendes så den är i bra skick. Tanken är la att gå över den lite lätt till våren innan den sätts in i bilen, sen längre fram tänkte jag lämna den till ColorGlo för att få en rejäl behandling!
Nu när jag har gått och köpt mig ett par nya fälgar så hittade jag denna på eBay och kunde inte låta bli och köpa den haha!
Har även börjat puta lite på fälgarna då jag tyckte att det behövdes.
Åkte ut till garaget idag för att lämna lite skit slutade med att man slängde på dom nya M Tech listerna samt dom nya listerna till bakstöten.. bytte även ut mina gamla dimljus som var gultonade till mina nya!
Här kommer en bild på hur det såg ut med mina gamla gultonade dimljus och även en bild på hur det blev med dom nya!
Tomten kom tidigt i år, fick hem ytterligare 2 paket! Under Black friday så beställde jag lite nya produkter till bilen, och självklart blev det lite grejer ifrån tershine, ska bli trevligt att få testa dessa till våren!
Andra paketet var en GT vinge med risers ifrån eBay, det är lite små fix med den som behöver göras men annars ser det ut att kunna vara rätt bra passform på den, kan nog bli grymt sen när den är klar!
Fick bli lite garage häng idag, bland annat slipat på mina m kjolar, måste köpa mig en slipmaskin, då dom är lackade i samma färg 3 ggr så det är ju ett jävla evighets projekt bara det haha. Sen har tjejen hjälpt mig och börjat slipa ner GT vingen då den var lite ojämn här och var
Nu har jag bara lagt på den löst på bilen bara för o se hur det blev men de kan säkert bli schysst när allt är klart och den har fått sig lite färg
Om du drar åt saker alldeles för hårt, helt i onödan, så gillar jag inte dig :( Gillar JDMare, kramar och kaffe!
Kika gärna min projekttråd på min Nissan Skyline R33 GTST!
Klickade hem nya strålkastar glas förra veckan, ser ju lite trevligare ut! Att man inte har gjort det tidigare haha här kommer en före och efter bild. Ska dock inte köra någon toning på dessa
Fått slipat lite mer på vingen idag och även fått pallat upp bilen igen, nästa gång så får det bli att fortsätta slipa och kanske börja matta ner bromsoken och maskera lite då dom ska målas om i svart färg istället