En Saab 9-3 Linear som får en facelift med bland annat, Aero-front, Hirsch-vinge, Hirsch-diffuser, nytt avgassystem, LED med mera :) Uppdaterar så fort det händer något. Hoppas ni tycker om projektet :)
Sådär, nu är Aerobromsarna på! Blev ett jäkla lyft. Frambromsarna vara ganska slut så det känns bra med nya och fräscha grejor. Supertack till mecken som hjälpte mig och ta lite bilder
Såhär såg bromsarna ut för ett par år sedan:
Nära skjuter ingen hare
För och Efterbild. Ska försöka ta lite mer bilder sen när däcket inte sitter på.
Före:
Efter:
Något som jag har glömt ladda upp här också är att jag för något år sedan installerade jag komfortbelysning, blev ritkigt bra ! Något jag starkt kan rekomendera
Sådär, nu är Aerobromsarna på! Blev ett jäkla lyft. Frambromsarna vara ganska slut så det känns bra med nya och fräscha grejor. Supertack till mecken som hjälpte mig och ta lite bilder
Inget märkvärdigt som har hänt med bilen, men tänkte slänga in en liten uppdatering ändå Förra helgen blev det en heldag med polering. Körde clay-bar, compound, polish och vax. Testade även att lägga på Tershine's Refract V2 tillsammans med Apex +, blev väldigt bra glans Ska försöka ta lite bättre bilder när det är samma glans igen.
När det blev bromsbyte förra veckan hade jag glömt att beställa hem fjädrarna till bromsoken, så det blev att knacka dit dem idag:
Sen blev det äntligen av att byta ut emblemet på huven så det matchar med resten av bilen Stenskott delux
Något jag har glömt uppdatera här är att jag för något år sedan beställde hem en Hirsch-kopia till mittkonsolen från CardYourCar i Carbon Leather. Blev jäkligt fint