Ska på med ett par 17" hjul i början på nästa månad för det här går fan inte xD Blir nå volvo original fälgar ET 45 också ska jag på men 20mm spacers Sen till våren blir det en MLS toppackning och kanske en 531 topp om jag får tag på någon för en vettig peng
Skruvade i ett Snap-off nav för ett tag sedan, mest för att det var fränt. Men måste säga att det är förjävla skönt att kunna ta in ratten på vintern xD var förjävla skönt när den kom lite närmre också :-)
Haha ja absolut. Skönt att slippa stänga av bilen om man ska in på macken bara. Bara ta med sig ratten in också får dom jävligt roligt inne på macken xD
Har suttit och plocka ihop allt som behövs för att få ihop 945an. Slutar på 7000 ungefär men då är det grejer för 2000 som jag egentligen inte behöver xD Skiter man väl i!
Har inte skruvat nå Volvo i helgen men har byggt lite polo med en polare :-) byggde batterihyllor så det får plats 2st batterier på varje sida av lådan sen satt vi reglar ovanpå och på sidorna av lådan. Fogskum över, under och på sidorna av lådan. Satt dit staget i lådan och plastade. Sen byggde vi port och covers. Sen kopplade vi in bassteget och drog några provsmällar. Dock är det bara med 3/4 basar och 2/5 batterier. Men vart 150+db ändå :-)