Tänkte "renovera" bilen, ny lack.. göra iordning motorn, osv osv. Bilen är en -92a med m50b25iv, tanken är en "OEM stylad" e34, de fräckaste original grejerna och sen göra de lite bättre och mkt lägre (;... Visa mer
Du har gjort ett bra jobb, kommer följas! Får man fråga vart du köpte den lilla skyllthållaren bak, och har du ansökt om liten skyllt?
Tack den köpte jag i USA, ja precis, transportstyrelsen måste godkänna liten skylt, fått igenom både fram och bak
Ajjamen, var de svårt att få igenom de? :p
Jag photoshoppade bara en bild på bagageluckan å gjorde mindre mellanrum så bara liten skylt fick plats och bifogade å skrev en glad text så fick jag liten skylt på min e36 för två år sen, var inge vidare komplicerat
Tack den köpte jag i USA, ja precis, transportstyrelsen måste godkänna liten skylt, fått igenom både fram och bak
Ajjamen, var de svårt att få igenom de? :p
Jag photoshoppade bara en bild på bagageluckan å gjorde mindre mellanrum så bara liten skylt fick plats och bifogade å skrev en glad text så fick jag liten skylt på min e36 för två år sen, var inge vidare komplicerat