hejsan gott folk! Får börja med att be om ursäkt för dem otroligt dåliga uppdateringarna nu över en bra stund....
de har inte stått stilla bara för de kan jag säga. hmmm. var ska man börja? Jag byggde som sagt på bilen för att kunna tävla på vallåkraträffen, och de gjorde jag
Ville göra en lite udda sak, och beslutade mig att stripa hela bilen med minions dekaler, och kan bara säga ett ord, succe
Klart helgens mest fottade bil och en klar favorit bland barnen
men nu åter till tävlingen
vi kom upp tidigt som fan på lördagen och satte i ordning allt. varmkörde bilen och allt lirade som de skulle
dagen började med träningskörning och direkt så fick man sig en chock över hur svår banan var, men efter några rundor så blev körningen bättre o bättre, och bilen funkade perfekt
Efter lunch så var de dags för kval
in i första böjen, då gör man en liten felbedömmning och slutar sten hårt in i betongblocket.....
fyf.....n säger jag bara, in i depån och kolla bilen, hela bakändan blev helt sne, en fälg åt helvete .... men efter jävligt mycket bankande så fick vi hjulet o gå fritt, på med ny fälg och sen ut jävligt stressade. Men sen jävlar, kvalade 3:a av 32
är sjukt stolt över mig själv med tanke på att förare som Dennis Häggbloom, Micke Wunderbaum och Rasmus Möller var med!
Men sen.. Dag 2...
taggad som fan var man ju, ut på banan, men då valde en koppling på reläet till bränslepumpen av och den dog
Hade ingen kraft så fort rakt in i samma jävla mur... så nu står jag här, en bil som förmodligen är sne och som går som en krabba på vägen
Nu är motivationen inte direkt på topp, men bilen ska bli hel igen iaf! nu är tanken att göra bilen körbar men sedan inte att lägga mer pengar på bilen
Till vinter så blir de ny bil, och ett bygge på en mycket högre nivå:) tanken är att köra sm samt kunna köra utomlands
så de är bara att följa vad som händer