Volvo amazon polisbil(replika) som är Renoverad av andreas Norberg från Skellefteå . Då andreas blev kär i en bubbla så fick jag möjligheten till att ta över denna och fortsätta iordningställandet. Grovarbetet är redan gjort som... Visa mer
Volvo amazon polisbil(replika) som är Renoverad av andreas Norberg från Skellefteå . Då andreas blev kär i en bubbla så fick jag möjligheten till att ta över denna och fortsätta iordningställandet. Grovarbetet är redan gjort som ni ser så nu blir min uppgift att ta hand om denna pärla och jaga rätt på original polis klädsel och tillbehör som polisbilarna hade.
Ett nytt tillskott ! Blir att gnussa upp denna klädsel och sedan montera. Blir ett senare jobb att få tag i rätt tyg som ska vara i mitten på framstolarna
ringde på en annons idag. Det är sinnesjukt vad polis grejer ska behöva kosta, 5000kr för en spikmatta. 3000kr för en overall m,m. Tror man får besöka gamla polisstationer och pensionärer på byarna istället som bara tycker det är roligt att hjälpa till
Mmmm.... ja folk tar till lite häftigt ibland. Sätt ut ett par annonser på några lokala affärer så kan du kanske få något napp. Kolla in den här sidan (Om du behöver delar.) http://www.volvodelar.se/ Hygglig snubbe, kan rekomenderas, har varit där & köpt en å annan pryl.
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)