Dags för lite korrigering i beskrivningen igen! :) Nu när bilen börjar bli klar utvändigt så börjar jakten på bättre fitment! Samt att det börjar bli dags att kolla över motorn för lite mer prestanda än original, håll tillgodo så... Visa mer
Alltid trevligt med Saab 9-3sc grymt go bil, är sugen på en sån vinge till min sc också!
Går att förändra mycket från original Vector, så den kommer bli lite som en drömbil! Det enda som egentligen saknas är taklucka.. Men man kan inte få allting
Taklucka är väl det jag saknar på min med resten kan man ju fixa själv om det ska va så!
Chevroler c1500 454ss "489cui"
Volvo 164e -72
Chevrolet 210 2d stolpe blower -55
Alltid Retar Det Någon....
Alltid trevligt med Saab 9-3sc grymt go bil, är sugen på en sån vinge till min sc också!
Går att förändra mycket från original Vector, så den kommer bli lite som en drömbil! Det enda som egentligen saknas är taklucka.. Men man kan inte få allting
Taklucka är väl det jag saknar på min med resten kan man ju fixa själv om det ska va så!
Jaa visst är det så! tanken var att knycka brorsans helskinn då han funderar på att byta bil och han då skall ta min halvskinn.. Men var mer jobb att få ström till passagerarsidan och så att allting skulle klaffa ihop...
Den här tråden har jag missat helt! Gillar egentligen inte vita bilar men SC'n blir riktit snygg med svarta detaljer! Kommer nog göra sig bra med vingen sen Kul att du hade hittat min bild på coilsen haha, la upp den i min tråd när jag fick hem dom för att jag blev så jävla förbannad att dom inte var blåa som på speedparts visningsbild!
Den här tråden har jag missat helt! Gillar egentligen inte vita bilar men SC'n blir riktit snygg med svarta detaljer! Kommer nog göra sig bra med vingen sen Kul att du hade hittat min bild på coilsen haha, la upp den i min tråd när jag fick hem dom för att jag blev så jävla förbannad att dom inte var blåa som på speedparts visningsbild!
Kul att du hittat hit nu då! jaa, jag hade gärna haft Artic White.. Just nu är den ju Polar White.. Men det blir nog snyggt ändå får jag hoppas! vingen blir ju svart under som originalet, så kommer nog bli en riktigt badass röv på bilen! har lite funderingar att foilera fronten nere vid gallret under nummerskylten svart sen också, såg detta på en bil, passade sjukt bra på de vita!
Jasså, är de inte blåa? Jag trodde ju det också! :p men det gör nog inget, haha skall väl bara sänka den jämnt!
Senast redigerat av PhilipHofling (2 februari 2016)
Man får tacka för både prem och allt! jaa de är de, brorsan har ju som sagt en likadan i samma färg!
Såg det! Riktigt snygga. Fast 9-3X i vit slår nog allt
Det står allt en 9-3x Ttid -10 vit på garageuppfarten hos farsan, samt en svart 9-3 SC linear 08 åt morsan! Så är fullt med Saabar när man hälsar på dem och brorsan är där!
Ja dom syns ju inte något överdrivet, kan skymta fjäder "foten" bak(vad den nu heter). Jag fick en blå och en guldig så hade jag vetat det hade jag köpt maptuns istället och fått ställbar hårdhet
Ja dom syns ju inte något överdrivet, kan skymta fjäder "foten" bak(vad den nu heter). Jag fick en blå och en guldig så hade jag vetat det hade jag köpt maptuns istället och fått ställbar hårdhet
Jag vet ju iofs inte ens vilken färg mina har då jag inte hämtat dem än! jaa, jag gick i samma tankar men fick ett alldeles för bra pris för att inte slå till!
Jag vet ju iofs inte ens vilken färg mina har då jag inte hämtat dem än! jaa, jag gick i samma tankar men fick ett alldeles för bra pris för att inte slå till!
Såg att dom hade sjuk rabatt på speedparts om du köpt dom nya så kan förstå dig På tiden att den blev tvättad!
Såg att dom hade sjuk rabatt på speedparts om du köpt dom nya så kan förstå dig På tiden att den blev tvättad!
Var enbart xwdn som var bra rea på! 2500kr av en privatperson som haft dem på 3-400 mil!