Dags för lite korrigering i beskrivningen igen! :) Nu när bilen börjar bli klar utvändigt så börjar jakten på bättre fitment! Samt att det börjar bli dags att kolla över motorn för lite mer prestanda än original, håll tillgodo så... Visa mer
Blir svårt som fan med de svarta på undersidan.. Så hoppar det och dippar det nog om jag vill ha det svart där under iaf.. Men blir svart på flikarna på utsidan!
Blir riktigt najs! Fått tag på något bra till bromsljuset? Flexlim?
Lutar åt sikaflex! Men skall se om jag kan täppa igen det lite med en gummilist/gummidistans och sedan limma det! För att rädda lacken vid eventuellt problem med bromsljuset samt få en lite snyggare inpassning!
Här är resultatet! Då jag inte har den mattsvarta diffusorn som är på original Hirschen, utan kopian i glasfiber så valde jag att ha den 50% blanksvart och 50% matt så den är siden matt på undersidan! Och linjerna under där skarven skall vara är inte heller som originalet utan det är en egen design så det blev lättare!
Senast redigerat av PhilipHofling (5 februari 2016)
var griffin bagagelisten egen tillverkad? har själv tänkt fixa det men kan verkligen inte hitta det emblemet nånstans. vet du var ditt kom ifrån? kul tråd förresten! har själv en liknande bil så blir att följa för att få inspiration
var griffin bagagelisten egen tillverkad? har själv tänkt fixa det men kan verkligen inte hitta det emblemet nånstans. vet du var ditt kom ifrån? kul tråd förresten! har själv en liknande bil så blir att följa för att få inspiration
Då har du inte letat Det är en original list, satt på årsmodell 2012 vet jag
amoreex skrev:
johannesb12 skrev:
Då har du inte letat Det är en original list, satt på årsmodell 2012 vet jag