Liten uppdatering.
Jag och bror har handlat lite småsaker den senaste veckan. Två små hirsch-emblem, vart de hamnar är inte riktigt bestämt än men har lite ideer
Och sen LED-lampor för belysningen till regskylten.
Lyckades även komma över en Hirsch-panel till 9-5s radio/cd-enhet, tur att lillebror har två saabar varav en 9-5a! Så den blir till att montera i hans bil.
För tillfället står bilen hemma i Trollhättan i väntan på att få ett twin pipe-system installerat, förhoppningsvis i slutet på denna vecka men får se, tiden springer snabbt iväg.
Sedan för en annan rolig liten grej, PA och Maptun har tillverkat en shortshift för 9-3 ng som de nu behövde göra en monteringsbeskrivning på. Min far har lite kontakter där så de frågade om jag ville ställa upp med min bil och jag var inte sen med att säga ja
Så har snart en shortshift installerad i bilen! Inget jag hade gjort själv men får man den monterad och klar så tackar man ju inte nej. För övrigt PA som installerat steg 1 i bilen.
Länk till shortshiften -->
https://www.maptunparts.se/transmission … -3-ii.htmlSlänger in en bonusbild från förra helgen då vi var uppe i Sälen, takboxen låg så fint på de nya räckena! Där är brorsans gamla brukis förresten, rullar snart 42k mil, går fortfarande som ett skott! (250hk)
Har även fått på de svarta emblemen, gjorde susen!