Lite kort om vad som hänt de senaste månaderna.
Först och främst så har mitt avgassystem börjat sacka rejält, så beställde hem powerflex-upphängning från Maptun och satte dit istället för de gamla som var torra och hade gjort sitt. Blev riktigt bra igen. Har stört mig på det länge nu så det gjorde gött.
Före
Efter
Sedan fick jag även ett ryck och beställde en ny värmedyna till förarstolen då stolsvärmen inte fungerat sedan jag köpte bilen pga bränd ledning. Gick smidigare än vad jag hade trott, men eftersom att jag redan bytt all klädsel en gång tidigare så visste jag hur jag skulle gå tillväga. Lyckades nog byta på under 1,5 h iallafall och herregud vad gött det är att sätta sig i bilen på kalla mornar nu för tiden, otroligt värt! 600kr och lite buntband.
Jag "råkade" även köpa en Hirch-panel till växelsargen på Tradera... 800 tror jag det gick på så inte als farligt. Blev ett litet trevligt lyft i kupen tyckte jag.
Måste även lägga till en bild på lillebrorsans nya tillskott! Otroligt skön bil att köra, även i 2dm nysnö och en skoter på kärra bakom, väldigt avundsjuk!
Juste, jag har även bytt framrutan vilket inte var en dag försent, borde ha gjort det för längesedan men prioriteringarna har vart på annat, nu i efterhand inser jag hur korkad man vart, men men nu är det gjort iallafall!
Har lite funderingar på att fixa lite småsaker för att få ordning på helhetsintrycket, framförallt att polera upp framlycktorna och fixa rosten som är på vänster bakskärm, börjar se förjävligt ut, hatar den där jävla rosten
Over and out