Fick ett paket med posten idag igen haha. Trillar bara in saker nu. eBay är ett farligt ställe
Två delar till handtagen som man öppnar dörrarna med från insidan och en del till knappen som man öppnar handsfacket med Kommer bilder imorgon när det är monterat.
Snart sommar och kan fortfarande inte bestämma mig för vilka fälgar jag ska köpa. Det står mellan 16" och 17".... Har hittat några som jag eventuellt skulle kunna köpa. Men så kan jag inte bestämma mig för om jag ska ha helt vita, svarta med borstad kant eller köpa helt svarta och själv fixa till en vit kant? Haha. Kommer att trilla in lite mer med posten nästa vecka till interiören så att den delen blir färdig med bilen.
Snart sommar och kan fortfarande inte bestämma mig för vilka fälgar jag ska köpa. Det står mellan 16" och 17".... Har hittat några som jag eventuellt skulle kunna köpa. Men så kan jag inte bestämma mig för om jag ska ha helt vita, svarta med borstad kant eller köpa helt svarta och själv fixa till en vit kant? Haha. Kommer att trilla in lite mer med posten nästa vecka till interiören så att den delen blir färdig med bilen.
Köper du vita så se till att du får coating på dem. de är ett helvete att hålla rena .. Jag kan tyvärr inte hålla med om helsvart. kör svart med vita inslag. klart coolare. En svart fälg försvinner med gummit och den syns inte alls på samma sätt...
må väl så hörs vi å ses i Juni...
Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009 www.DperssonBilrekond.se
Köper du vita så se till att du får coating på dem. de är ett helvete att hålla rena .. Jag kan tyvärr inte hålla med om helsvart. kör svart med vita inslag. klart coolare. En svart fälg försvinner med gummit och den syns inte alls på samma sätt...
må väl så hörs vi å ses i Juni...
Ja jag har tänkt på det också! det lutar ju mer åt vita fälgar iaf eller svarta med vita inslag. Jag fick ditt mail igår. Måste bara stämma av med jobbet så att det inte läggs in mer tider på mina lediga dagar
Trevlig tråd! Ang fälgvalet tycker jag att du ska köra helvita eftersom tak och speglar är vita också. Kanske ganska vanligt men jag tycker att OZ gör sig bra på mini cooper, superforgiata och superturismo hade varit snyggt
Trevlig tråd! Ang fälgvalet tycker jag att du ska köra helvita eftersom tak och speglar är vita också. Kanske ganska vanligt men jag tycker att OZ gör sig bra på mini cooper, superforgiata och superturismo hade varit snyggt
Tack för det Ja dom fälgarna såg fina ut. En uppsättning vita hade suttit fint på den
haack skrev:
Håller med föregående talare angående fälgval! Dock är ja mer konservativ vad gäller färgen..gillar ju silvriga fälgar..
Hehe ja silvriga är snygga också, men vet inte riktigt om det hade passat in på temat