Har inte skrivit ner allt på första sidan här i projekt tråden, glömt det hehe. Står mer på bilens sida under framtidsplaner. Men ska skriva in det här inne också . Blir en del lackering på utsidan
plasti dip på kromdetaljerna på bilen eller lackera?
Sedärja! Roliga bilar beroende på motorval och hur skicket på bilen är ! Trist att du lämna Volvo träsket men de blir nog en värdig efterträdare du skaffat dej 😃
plasti dip på kromdetaljerna på bilen eller lackera?
Sedärja! Roliga bilar beroende på motorval och hur skicket på bilen är ! Trist att du lämna Volvo träsket men de blir nog en värdig efterträdare du skaffat dej 😃
Kör en V70 -11 som är sambons, haha jag får knappt köra med Mini'n Så har bästa polaren köpt en S80 nu som det ska fixas på så Volvo träsket lät jag aldrig lämna hehe. Mini'n är i jättefint skick men ska få en touch utav mig hehe, som med alla andra bilar jag haft.
Hey! Imorgon beställer jag nya fälgar och däck! Blir 17", sista smakrådstips från er alla som följer! Svarta fälgar med borstad kant eller dessa sol jag hittat som kan bli riktigt feta på bilen, har dessvärre bara länk till fälgarna http://www.tyred.se/falgar/inter-action … #int277524
Dom som finns på länken ser väldigt häftiga ut och passar skitbra till bilen då det är en svart/vit bil. Eller ska jag köra på standarden svarta med putsad kant?