Det skulle väga hårfint mellan EVO6 och Supra mk4... Hade nog valt Supran ändå för att dom är så fruktansvärt snygga, och överdimensionerade i drivlinan!
Nu är jag ju jäkligt partisk, men en Z3 M-coupé med lite massage från DA-motorsport landar runt 250-300 och då med runt 600 hk i motorn. I det skicket gör den 0-100 på 3.8 sek och 0-200 på 12.7 sek. Skulle det inte räcka finns det ett 1000hk steg III att tillgå...
Nu är jag ju jäkligt partisk, men en Z3 M-coupé med lite massage från DA-motorsport landar runt 250-300 och då med runt 600 hk i motorn. I det skicket gör den 0-100 på 3.8 sek och 0-200 på 12.7 sek. Skulle det inte räcka finns det ett 1000hk steg III att tillgå...
Klart du ska ha en Mustang, och sedan komma med i Club of American Ford så kan jag ta in bilder av din bil i vår klubbtidning!
Tycker att det är svårt att hitta rätt modell. Finns massa med vanlig sugmotor men med kompressor är svårare. Samma grej med supror. Lätt att hitta J-spec men svårt att hitta euro/uk-spec.
Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Man har kollat runt och det gör det nästan ännu svårare att bestäma sig. Kollar även på Skyline, r34 ligger nog lite för högt ännu så det skulle väl vara r33 då. Kan det vara något. Det ska ju vara en liten headturner fåfäng som man är. Vill ha en headturner för den förra bilen var såpass vanlig och det vill jag inte ha igen.
Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
V8 med kompressor, det är kärlek redan när man vrider om nyckeln ! !
En bil ska låta Brum!!
iofs men man villju inte ha en bil som är rädd för kurvor heller. på en jänk fårman nästa ta och vrida på ratten ett par km innan kurvan för att man inte ska åka av vägen. Nyare ärväl bättre men fortfarande mjuka jämfört med europeiska och japanska kraftpaket.
Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Supran är nog lättare att pressa ur kraft ifrån, dessutom vrålsnygg. Skyline har jag alltid varit kär i. Snygg, kraftfull, verka vara en bil som gillar svängar och bana (aldrig kört den själv, detta är en gissning).