Satan vad kul att se, när jag ser detta så saknar jag min så in i helvete. Riktigt härlig bil! Trots samma motor som m3 e46 så är det en så mer aggressiv karaktär.
Satan vad kul att se, när jag ser detta så saknar jag min så in i helvete. Riktigt härlig bil! Trots samma motor som m3 e46 så är det en så mer aggressiv karaktär.
Tack mannen Kör du något kul nu?
nu kör jag x5 v8 -08. Vi stack ju iväg och reste 6 månader. Kände att bilintresset fick pausa en aning. Blir sugen då och då dock Dom bilarna jag vill ha e så jävla dyra och jag känner väl inte för att gå och sätta mig i något jag redan haft, blir nått sorts mellanting, så då väntar jag och lagrar pengarna på hög så länge
Otroligt snyggt! Gillar supersprint bilden, snacka om glans. Vad använder du för produkter till motorutrymmet och interiören? Perfekt original finish
Tack Nicklas!
Ja bilen är duktigt blank rätt igenom, sen har den bara gått 3600 mil men visst, den är ändå 10 år så den behöver underhållas. Det svåra är att undvika tvättrepor, och det finns det trots bra lackskydd.
Stenskott finns en del på huven och skärmarna med vilket drar ner helhetsintrycket, men oundvikligt.
Jag använder Meguairs produkter rätt igenom och till lädret använder jag Leathermaster bilvårdskit. Perfekt matt finish på lädret och luktar riktigt gott
På avgassystemet la jag på Sonax flytande hårdvax innan jag monterade det, funkar bra