Har snacket gått så att du verkligen insisterat på att husbilen väldigt lätt och smidigt går att importera till Tyskland samt nämnt det i din annons, och det visar sig inte vara så, så skulle man kunna prata om ett "dolt" fel, iallafall när det kommer till den moraliska aspekten.
Har det inte funnits något sådant snack och du själv till och med givit rådet att han inte borde köpa bilen och han gör det ändå, då har du gjort allt du kunnat och köparen får självklart skylla sig själv.
Jag var själv med om att sälja ett par fälgar till en Mercedes, det kom en köpare och ville ha dem direkt. Dagen efter hör han av sig och säger att fälgarna är för små och han vill lämna tillbaka dem då han inte räknat med att de var så små, till en början fick jag dåligt samvete och tänkte att det var synd om honom och så, men när jag började tänka logiskt så var det ju inte jag som gjort fel utan det var köparen, det var nämligen hans uppgift att ta reda på om fälgarna passar eller inte på sin bil.
Så det jag vill säga med detta är att troligtvis känner du på ett liknande sätt, men ge det ett par dagar så ska du se att du kommer tänka annorlunda så fort du inser att det inte är du som gjort något fel.
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!