2511
Sök

Ebay köp ni gjort bra eller anus?

20 Inlägg
15 maj 2016
Trådstartare
(Skriv i denna tråden ebay köp ni gjort som varit bra eller dåliga, länka gärna till produkten ni köpt o skriv lite info om den)

Jag börjar

http://www.ebay.com/itm/STARKMANN-94-te … SwrklVGrIp

Köpte denna lådan för 2 veckor sedan när det var "daily deals" lådan kostade då 250kr plus frakt 70kr och de känns som de håller bra kvalite, någon som provat "Starkmann" tidigare? Ja skulle jämföra den lite med den biltema säljer för runt 600kr (kompisen har biltemas och där gick hylsor sönder) kanske är de samma billiga kvalite eller så funkar denna bra, verkar än så länge toppen.  :D
Senast redigerat av bananArmatur (15 maj 2016)

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 242 Inlägg
15 maj 2016
bananArmatur skrev:
(Skriv i denna tråden ebay köp ni gjort som varit bra eller dåliga, länka gärna till produkten ni köpt o skriv lite info om den)

Jag börjar

http://www.ebay.com/itm/STARKMANN-94-te … SwrklVGrIp

Köpte denna lådan för 2 veckor sedan när det var "daily deals" lådan kostade då 250kr plus frakt 70kr och de känns som de håller bra kvalite, någon som provat "Starkmann" tidigare? Ja skulle jämföra den lite med den biltema säljer för runt 600kr (kompisen har biltemas och där gick hylsor sönder) kanske är de samma billiga kvalite eller så funkar denna bra, verkar än så länge toppen.  big_smile

Vad är det som är bra, "ris" eller "anus"???

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Avstängd
10 388 Inlägg
15 maj 2016
Låter väl säkert gnällig, men topic; "Ebay köp ni gjort ris eller anus?"...mao "ebayköp ni gjort som varit dåliga eller skit".

Antingen "Ris eller ros" eller "bra eller anus"...annars vänder sig bara tråden till de enbart dåliga köpen.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

20 Inlägg
15 maj 2016
Trådstartare
it_mutt skrev:
Låter väl säkert gnällig, men topic; "Ebay köp ni gjort ris eller anus?"...mao "ebayköp ni gjort som varit dåliga eller skit".

Antingen "Ris eller ros" eller "bra eller anus"...annars vänder sig bara tråden till de enbart dåliga köpen.

trolling

Avstängd
10 388 Inlägg
15 maj 2016
bananArmatur skrev:
it_mutt skrev:

trolling

Nej, att påpeka att du skrivit "dåligt eller dåligt" i rubriken när du är ute efter bra eller dåliga erfarenheter är knappast att trolla.

Vet du inte vad vissa uttryck och ord innebär och/eller när de ska användas är ett bra råd att helt enkelt låta bli att använda dessa.

Men varsågod, det var trevligt att hjälpa till och uppmärksamma dig om den felande topicen så du kunde rätta till det.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Forummoderator
10 576 Inlägg
15 maj 2016
Vi har en klistrad tråd som duger gott.  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=119649

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök