Dagens verk ! Kapade bort befintliga biten och satte på ekonomi plåten ”skit dålig passform” så fick hamra och slå som en tok lite haha , men blev ok ändå , hur blir det helsvetsa hela biten , kanske pukta fast den biten i tornet och som originalen är , men får se ! Mer kommer
Tycker du gör grymt jobb. Blev själv erbjuden en 02 i liknande skick men var tvungen att tacka nej då jag inte har grejer eller kunskap att laga.
Jasså ? Jag är alltid intresserade utav flera 02 , skicka meddelade här via garaget om han fortfarande vill sälja , Jag har inte kunskaper heller med denna , men vågar man inte så lär man sig inte heller
Tycker du gör grymt jobb. Blev själv erbjuden en 02 i liknande skick men var tvungen att tacka nej då jag inte har grejer eller kunskap att laga.
Jasså ? Jag är alltid intresserade utav flera 02 , skicka meddelade här via garaget om han fortfarande vill sälja , Jag har inte kunskaper heller med denna , men vågar man inte så lär man sig inte heller
Han hade flera 02;or men han har "städat" bort allt nu dessvärre.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Frontplåt är fastsvetsad , samt håller på med ny plåt vid bromsslangarna , samt blir det nu fräscha upp hela höger sida i fram så jag känner mig färdig där liksom .
Nästa steg blir golvplåt , inner tröskel samt nya dörrhållare samt A- post inner