Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Det är alldeles perfekt när däckkanten är i höjd med skärmkanten, gärna att man kanske får emellan ETT finger. Annars ser det ju bara ut som en fjäderlös 740 när det ska "böttas".
Det är alldeles perfekt när däckkanten är i höjd med skärmkanten, gärna att man kanske får emellan ETT finger. Annars ser det ju bara ut som en fjäderlös 740 när det ska "böttas".
Jo sant är typ 1 och en halv fingrar nu man får in mellan däck och skärm
Tycker det där blev klockrent! Det är en V70II med klass och stil, ingen fjäderkapad epa
Hehe jo men får nog vara så här nu det tar inte i nån stans nu och tror de är gränsen sänker man mer tar det i. Har ju typ coilsen på max höjd bak haha
Kör också på maxhöjd bak men du har lite större fälgar än mig så det fyller ut bättre Men har insett det att jag inte kommer kunna sänka mer då vägarna här uppe i jämtland är katastrof
Kör också på maxhöjd bak men du har lite större fälgar än mig så det fyller ut bättre Men har insett det att jag inte kommer kunna sänka mer då vägarna här uppe i jämtland är katastrof
Jo här uppe i Norrbotten är vägarna sjukt dåliga haha