Som ni säkert vet var planen att uppdatera sajten den 7:e september, men jag fick snabbt prioritera om pga tillökning i familjen. På morgonen den 7 september fick jag och min sambo vårt första barn, en frisk liten pojke som bestämde sig för att det var dags att komma ut några veckor tidigare än planerat :)
I vilket fall, som ni säkert förstår så vände det upp och ned lite på planeringen, men nu är det snart dags att göra ett nytt försök. Kristoffer (Neuro) har jobbat vidare på lite nya saker under tiden jag varit ledig, och nu håller vi på och avslutar det han fixat så vi kan uppdatera och få med även det på än gång (Google och Facebook-inloggning blir bonusen. Det innebär att man kan logga in snabbt med en enda knapptryckning ifall man använder samma e-postadress på Garaget som på Facebook eller Google).
Jag har ingen exakt tidpunkt för när vi uppgraderar, men det blir inom kort. Om ett par dagar högst.
Med vänlig hälsning,
Christian
Nyheter i stora drag* Mobil- och tabletanpassning (oh yes, äntligen!).
* En helt ny fräsch design, inkl omarbetad design av forumet. Jag vet att forum brukar vara känsligt, men vi var tvungna att göra något med klenoden, och vi hoppas att ni kommer uppskatta det nya!
* En helt ny evenemangssektion som samlar information, forumtrådar och fotoalbum för gamla och kommande evenemang.
* Alla funktioner och sektioner har omarbetats eller skrivits om för att fungera bra oavsett vilken typ av enhet man surfar på.